FANDOM

Nowa rola Uryū Ishidy to wydarzenie mające miejsce podczas Świętej Wojny. Skupia się na Yhwachu mianującym Uryū swoim następcą i reakcjach Sternritterów na tą wiadomość.

Prolog Edytuj

R542 Rozkazy mistrza

Yhwach zwołuje zebranie

W siedzibie Wandenreich przed obliczem Yhwacha stawia się Haschwalth i zostaje zapytany przez przywódcę, czy przyprowadził ze sobą nowego podwładnego. Haschwalth wskazuje na postać, wchodzącą za nim i okazuje się, że jest nią Uryū Ishida w mundurze Wandenreich.[1] Zastępy Sternritterów gromadzą się przed obliczem swojego władcy. Yhwach informuje podwładnych, że ma dla nich pewne informacje.[2]

Wstrząsające ogłoszenie Edytuj

Yhwach ogłasza zebranym Sternritterom, że na swojego następcę desygnował Uryū Ishidę. Podwładni reagują zaskoczeniem na tę informację i pojawienie się obok ich króla Ishidy. Członkowie Wandenreich nie dowierzają temu, co usłyszeli. Swoje niezadowolenie okazuje Bazz-B, który zwraca się do Yhwacha i mówi, by ten przemyślał ponownie swoją decyzję, zostaje jednak powstrzymany przez Haschwaltha. Yhwach oświadcza swoim podwładnym, że nie zaakceptuje żadnych protestów i kończy spotkanie.[3]

Rozpościerające się niezadowolenie Edytuj

R543 Buzz-B i Askin

Bazz-B spostrzega za sobą Askina

Chwilę później, Sternritterzy oddalając się, dyskutują o niespodziewanych wieściach i są nimi zaniepokojeni. Bazz-B wpada w złość i zamierza udać się do Yhwacha, by powiedzieć mu, co o tym myśli. Mask de Masculine próbuje go powstrzymać od niesubordynacji, ale na próżno. Na drodze Sternrittera „H” staje Jugram Haschwalth. Bazz-B jest zdziwiony spokojem blondyna, którego typował na następcę króla, a który zdaje się nie przejmować jawną degradacją na rzecz Ishidy. Haschwalth stwierdza, że taka jest decyzja ich władcy i nie ma z czym dyskutować, co prowokuje mężczyznę do rzucenia mu wyzwania. Zanim dochodzi do konfrontacji, dwóm Sternritterom przerywa Askin Nakk Le Vaar.[4]

Świeżo przybyły Sternritter "D" nakazuje obydwu kolegom się uspokoić. Bazz-B pyta, co ten tutaj robi i w odpowiedzi słyszy, że walki między sobą do niczego nie prowadzą, a Yhwach jest im przeciwny. Dodaje, by obydwaj mieli się na baczności, bo są obserwowani. Zwracając się do Haschwaltha mówi, że walki są trucizną i z przekąsem nazywa blondyna "następnym królem".[5]

Gdzie indziej Yhwach zwraca się do siedzącego obok Uryū, trzymającego w dłoni czarkę. Przywódca Wandenreich informuje chłopaka, że po dopełnieniu ceremonii nastąpi pełne przebudzenie jego mocy. Mężczyzna dodaje, że przekaże Ishidzie Schrift, dzięki czemu ten będzie mógł otrzymać rangę "A", dokładnie taką, jak sam Yhwach.[6]

Będąc sam na sam, Uryū pyta dowódcę Wandenreich o prawdziwy powód mianowania go swoim następcą. Chłopak dzieli się swoimi przemyśleniami, że ta decyzja może wywołać starcie pomiędzy podwładnymi. Yhwach ze spokojem oświadcza, że nie jest mu potrzebna banda ślepo podążających za nim zwierząt. Widząc, że młody Ishida nadal nie zna powodu dla którego został mianowany następcą Wandenreich, Yhwach pyta chłopaka dlaczego ten wciąż żyje. Uryū domyśla się o co chodzi, lecz Yhwach nie omieszka dodać swoich wyjaśnień. 9 lat temu, gdy przeprowadził Auswählen, wszyscy Gemischt Quincy zostali zniszczeni, poza jedną osobą - Uryū. Dowódca Wandenreich dodaje, że właśnie dlatego nazwał chłopaka "jedynym ocalałym". Kontynuując, mówi że Uryū posiada coś, co przewyższyło jego moc - właśnie dlatego został następcą. Kończąc swój wywód, Yhwach zwraca się do chłopaka, że nie musi nic analizować, po prostu ma za nim podążać. Uryū przytakuje i zwraca się do mężczyzny "wasza wysokość".[7]

R544 Bambietta zabija

Bambietta zabija chwilowego partnera

Tymczasem, Bambietta zabiera jednego z żołnierzy aby trochę się z nim zabawić. Gdy jest już po wszystkim, chwilowy partner zostaje przepołowiony, a Bambietta spokojnie zapina swój mundur. Do pomieszczenia wchodzą cztery kobiety, które zwracają uwagę, że zawsze robi przy tym sporo bałaganu. Liltotto z uśmiechem mówi, że porozrzucane słodycze i plamy krwi to zupełne różne rzeczy, przy czyn nazywa Bambiettę suką. Meninas pyta Basterbine czy nie myślała, aby zrobić to kiedyś na zewnątrz, co od razu komentuje Candice. Twierdzi, że nie istotne jest miejsce, ale fakt, iż Bambietta zabija przystojnych młodych mężczyzn gdy jest zdenerwowana. Giselle pyta, z zarazem stwierdza, że Candice uwielbia bawić się z młodymi przystojniakami. Komentarz wywołuje agresję wśród Catnipp, lecz nie dochodzi do żadnej szarpaniny, ponieważ nad wyraz spokojna Bambietta dzieli się z koleżankami spostrzeżeniami - martwi ją przyszłość Wandenreich.[8]

Po zebraniu Sternritterów, do swojego pokoju wraca także Jugram. Wita go młoda kobieta, która informuje, że wie o wiadomościach Yhwacha i czuje się rozdarta. Haschwalth spokojnie wyjaśnia jej, że taki był plan dowódcy - tworzenie rozłamów wśród podwładnych poprzez wyznaczenie w tej sposób dziedzica. Jugo dostrzega tylko jedno racjonalne wytłumaczenie całej tej sytuacji - chaos został spowodowany specjalnie. Mówi, że podziały sprawiają, że wszyscy oceniają się surowiej, a ponad wszystko każde z tych osądzających spojrzeń jest skierowane ku Uryū Ishidzie. Haschwalth stwierdza, że Uryū został uwiązany na krótkiej smyczy i jedyne co mu zostało to poświęcić się dla Yhwacha, nawet jeśli odkryje jego prawdziwe intencje.[9]

Następstwa Edytuj

R546 Najeźdźcy

Yhwach, Uryū i Haschwalth rozpoczynają drugą inwazję na Soul Society

Później Yhwach, stojąc wraz z Uryū i Haschwalthem na budynkach, które zastępują dawne Seireitei, z dumą przyznaje, że inwazja zakończyła się sukcesem i pyta Uryū czy zna Keiser Gesang. Ishida recytuje jej treść: "Zapieczętowany Król Quincy odzyskał bicie serca po 900 latach, odzyskał swój intelekt po 90 latach i odzyskał swoją moc po 9 latach". Yhwach przyznaje mu rację, ale dodaje jeszcze jedną część: "I odzyskał cały świat po 9 dniach". Cesarz Wandenreich zachęca Uryū i Haschwaltha do parcia na przód mówiąc, że świat skończy się w ciągu 9 dni.[10]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj