FANDOM

Aparat GALERIA

Nonomi Nomino (鑿野 のの美, Nomino Nonomi; z japońskiego "Dłuto Pola Urody"[1]) jest duszą Zanpakutō stworzoną przez Ōetsu Nimaiyę, oraz jedną z jego strażniczek. Wraz z pozostałymi asystentkami bierze udział w procesie przekuwania Zanpakutō.

Wygląd Edytuj

Nonomi jest dziewczynką niskiego wzrostu, z jasnymi długimi włosami, ułożonymi w pukle. Jej twardówki są koloru czarnego, a źrenice mają dziwny kształt, przypominający czteroramienną gwiazdę. Nosi kamizelkę z puszystym kołnierzykiem i krótką spódniczkę z miękkim spodem.

Osobowość Edytuj

Nonomi jest bardzo entuzjastycznie nastawiona do pracy, upominając narzekanie Tokie w czasie kucia.

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Gdy Ōetsu rozpoczyna proces przekuwania miecza dla Ichigo, Nonomi wraz z pozostałymi strażniczkami spada z nieba, by powalić swego mistrza, a następnie stojąc na nim przedstawić się Kurosakiemu. [2] Kiedy Mera rozpala ogień, Nonomi stoi obok polewającej Asauchi wodą Tokie i karci jej podejście do pracy, uważając, że skoro to praca, to musi być wykonana. [3]

Nonomi przygląda się, kiedy Ichigo chwyta swoje nowe Zanpakutō wprost spod młota Nimayi. [4]Gdy morza otaczające kuźnię wyparowują przez olbrzymi żar, zdziwiona Nonomi obserwuje ten widok. Tokie zastanawia się, czy miało to miejsce kiedykolwiek wcześniej, lecz Nomino zaprzecza.[5]

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach Tom 60, strona 179