FANDOM

Nienazwany Kyōraku jest nienazwanym bratem Shunsuia Kyōraku. Jest ojcem Nanao Ise. Występuje tylko w mandze.

Wygląd Edytuj

Był postawnym, wysokim facetem o krukowatych, falistych włosach sięgającymi prawie do barków. Miał długi nos a jego oczy zazwyczaj były zmrużone. Jego usta miały ostre krawędzie. Zazwyczaj nosił na sobie czarne kimono podobne do tych noszone przez Shinigami.[1]

Charakter Edytuj

Brat Shunsuia był wyjątkowo uszczypliwy w stosunku do niego. Za durną minę uderzył go z głowy, a po chwili nazwał idiotą. Sam Shunsui skomentował, że przez ożenek zmienił się na lepsze. Brat Shunsuia stwierdził, że to przez dobroć jego żony stał się łagodniejszy i spokojniejszy. Gdy żona podarowała mu jedną ze swoich spinek, był zdziwiony. Zdawał się być również zarumieniony, gdy jego żona po podarowaniu mu spinki stwierdziła, że wiedza, że nosi to co ona, dodaje jej siły i inspiracji.[2]

Historia Edytuj

Widzimy go na początku w swoim domu, gdy jest zdziwiony podarkiem od swojej żony. Na jego pytanie, czy jedna ze spinek jej wystarczy, ona stwierdziła, że to dodaje jej siłę i inspirację, gdy wie, że jej mąż nosi to samo. Zarumienił się, a na widok brata, który zrobił głupią minę, uderzył go i kazał mu się pouczyć. Shunsui powiedział, że przez dobroć żony taki się stał. Shunsui następnie się uśmiechnął w kierunku brata.[2] W niedalekim okresie czasu był na łożu śmierci. Chwilę przed śmiercią udało mu się wręczyć Shunsuiowi spinkę podarowaną przez żonę.[3]

Odniesienia Edytuj

  2. 2,0 2,1 Manga Bleach; Rozdział 653, strony 1-3