FANDOM

Aparat GALERIA

Taaaki zalążek.

Menos Grande (大虚 (メノスグランデ) , menosu gurande) to Menos klasy Gillian, który zaatakował Uryū w Karakurze. Wśród jego rodzaju, jest unikalnym Hollowem, ponieważ składa się z dwóch Hollowów, które mogą działać niezależnie od siebie.

Wygląd Edytuj

Plik:The Menos Grande Bottom.png

Ten Hollow różni się wyglądem od typowych Gillianów. W przeciwieństwie do nich, jego ciało ma jasną barwę, a maska przypomina ludzką czaszkę. Pokrywa ona prawie całą jego twarz, odsłaniając jedynie blade, przypominające ludzkie usta i prawy policzek. Posiada niezwykle długi język, który zazwyczaj zwisa zwieszony poza jego ustami.

Fabuła Edytuj

Arrancar Edytuj

Moc duchowa:

Zwiększona prędkość:

Predation (虚食反応 (プレデェイション) , puredeishon; po angielsku "Drapieżnictwo", a japońsku "Reakcja Karmienia Hollowa"): Podczas polowania, Menos Grande jest w stanie zaatakować swojego przeciwnika językiem. Dzięki temu, może szybko złapać ofiarę i zabrać ją do jamy ustnej i spożyć.[1]

MenosRegen

Menos używa Błyskawicznej Regeneracji

Błyskawiczna Regeneracja: Podobnie jak wiele Hollowów, ten posiada umiejętność leczenia otrzymanych obrażeń z oszałamiającą prędkością. Był w stanie nawet odbudować odciętą kończynę dosłownie kilka sekund po jej utracie.

Kūmon (空門, Pusta Brama): Umiejętność wykorzystywana przez Hollowy klasy Gillian do podróżowania między Hueco Mundo a Światem Ludzi. Używając jej, Menos jest w stanie stworzyć pęknięcie w sklepieniu niebieskim - jest to tunel łączący oba światy. Ten Menos był w stanie przemieścić się między wymiarami z wystarczającą prędkością, aby móc zajść Ishidę od tyłu.

Odniesienia Edytuj