FANDOM

Mareyo Ōmaeda (大前田希代, Ōmaeda Mareyo) jest duszą mieszkającą w Seireitei. Mareyo jest również siostrą wicekapitana 2. Oddziału - Marechiyo Ōmaedy.

Wygląd Edytuj

Ma średniej długości rude, falowane włosy, duże zielone oczy. Nosi standardowe kimono, które jest różowe.

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Pojawia się w posiadłości rodziny i pyta swojego brata czy pobawi się z nią. Gdy słyszy odmowę, zaczyna płakać, a wtedy Marechiyo mówi jej, że nie ma czasu. Następnie pojawia się jej starszy brat, który oferuje jej czytanie książki, jednak Mareyo odmawia, stwierdzają, że jego książki są przerażające. Następnie żegna się z Marechiyo, mówiąc, że idzie na spacer, a po drodze spróbuje zgubić Marejirōsaburō.[1]

Podczas drugiego ataku Wandenreich na Soul Society, Mareyo odnajduje swojego brata, kurczowo trzymając się jego munduru. Pyta się go, czy zamierza ją opuścić i zostawić tutaj samą. Prosi Marechiyo, by tego nie robił, ponieważ jest przerażona. Shinigami przerywa jej i oznajmia, że musi iść. Dodaje, iż robi to dla niej, swojego rodzeństwa oraz Seireitei przez swój obowiązek członka Gotei 13. Dziewczynka zaczyna następnie krzyczeć na brata, by nie patrzył na nią takimi oczami. Ten obiecuje jej, że do niej wróci. Chwilę potem, Marechiyo staje do walki z członkiem Sternritter.[2] Po chwili zostaje jednak przebita przez broń BG9, który chwyta ją i unosi, traktując jako zakładniczkę. Ma to zmusić jej brata do odpowiedzi na pytanie członka Wandenreich o miejsce pobytu jego kapitan, Suì-Fēng. Następnie szukana osoba pojawia się i odcina broń wroga. Nie wiadomo jednak, czy wyswobadza to dziewczynkę z jego uścisku.[3]

Odniesienia Edytuj

  3. Manga Bleach; Rozdział 549, strona 5 i 10