FANDOM

Aparat GALERIA

Loyd Lloyd ("Lの" ロイド・ロイド, Eru no Roido Roido) był Quincy w Wandenreich. Był także SternritteremY”, „The Yourself[1] i brat bliźniakiem Royda.

Wygląd Edytuj

Loyd jest wysoką i raczej szczupłą osobą, której głowa jest zupełnie łysa. Posiada trzecie oko, które pozornie wygląda jak tatuaż na środku czoła. Każde z jego uszu zakryte jest przez okrągłe, podobne do słuchawek, pokrycia z czarnym wykończeniem.[2] Jego strój jest odmianą typowego ubrania Sternritter z tą różnicą, że nie posiada płaszcza z kapturem.[3]

W dzieciństwie, Loyd miał krótkie jasne włosy z równą grzywką. Około dwunastego roku życia obaj bracia zdobyli bliznę na czole, w tym miejscu, gdzie później pojawiło się trzecie oko.[4]

Historia Edytuj

Od urodzenia Loyd i jego starszy brat, Royd, byli kompletnie nie do odróżnienia, nawet dla lekarzy, którzy oddali ich w ręce rodziców. W wieku 5 lat bracia zrozumieli, że powodem dla którego są identyczni, jest to, że nieświadomie zaczęli naśladować innych przed urodzeniem. Gdy mieli 12 lat, odkryli, że mogą naśladować nie tylko siebie, ale i innych ludzi. Żaden z nich nie mógł skopiować cudzego wyglądu, natomiast Loyd był zdolny do replikacji mocy i techniki danej osoby, a Royd wspomień i osobowości.[4]

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Po otrzymaniu poleceń od Yhwacha, Loyd, podobnie jak pozostali Sternritterzy, korzystając z Bramy Słońca podróżuje do Seireitei, aby uczestniczyć w podboju Soul Society.[5]

Po tym jak Wandenreich tworzą filary niebieskiego ognia,[6] angażują się w walkę z Shinigami. Natrafia na Kenpachiego Zarakiego i za pomocą swoich umiejętności zmienia się w niego, jednak Kenpachi szybko go pokonuje.[3] Następnie Zaraki, dźwigając na plecach ciała Loyda, Berenice i Jerome'a, odnajduje Yhwacha i pyta go, czy to on jest szefem pokonanych Sternritter.[2]

R503 Loyd używa The Yourself

Lloyd przybiera postać Zarakiego

The Yourself (貴方自身 (ジ・ユアセルフ) , anata jishin [ji yuaserufu]; po angielsku „Siebie”, a japońsku „Własnoręcznie”): Loyd posiada umiejętność do zamiany w drugą osobę, doskonale kopiując jej wygląd, możliwości fizyczne i pozornie każdą ich moc. Chociaż może to postawić przeciwnika w nieciekawej sytuacji, Loyd najwyraźniej jest nadal gorszy od oryginału, według Kenpachiego wystarczy stać się silniejszym od siebie.[3]

Odniesienia Edytuj

  2. 2,0 2,1 Manga Bleach; Rozdział 502, strony 16-17
  3. 3,0 3,1 3,2 Manga Bleach; Rozdział 503, strony 4-5
  6. Manga Bleach; Rozdział 494, strona 16-19

Nawigacja Edytuj