FANDOM

Legendarny Quincy jest jedenastym odcinkiem anime Bleach.

Ichigo Kurosaki poznaje Uryū Ishidę.

Opis Edytuj

O11 Keigo i Kagine patrzą na płaczącą Rukię

Rukia gra na litość przed nauczycielem

Nauczyciel WFu z liceum robi wykład przyjaciołom Ichigo. Próba zatrzymania Kanonjiego przez Kurosakiego niestety została utwalona na nagraniu. Nauczyciel twierdzi, że uczniowie swoim zachowaniem przynieśli wstyd szkole. Ichigo i Rukia zostali nagrani, a reszta przyjaciół nie zrobiła nic, by ich powstrzymać. Rukia robi swoje przedstawienie twierdząc z płaczem, że mimo usilnych starań nie mogła powstrzymać Kurosakiego. Gdy nauczyciel rozczula się nad nią, przyjaciele uciekają przez okno, a czarnowłosa dziewczyna do nich dołącza. Gdy całą grupą idą ulicą, Rukia otrzymuje na swoją komórkę informację o pojawieniu się Hollowa. Ciągnie za sobą Ichigo, zostawiając przyjaciół w lekkim zdziwieniu. We wskazanej lokalizacji nie odnajdują jednak Hollowa, a przestraszonego ducha. Okazuje się, że ktoś inny go uratował. Ichigo wykonuje na nim pogrzeb duszy.

W szkole przyjaciele oglądają ranking uczniów. Inoue jest trzecia. Keigo Asano cieszy się, że nikt z ich ekipy nie zdradził przyjaciół i nie wszedł do pierwszej pięćdziesiątki. Myli się jednak, bo Ichigo jest dwudziesty trzeci, a Sado jest na dziesiątej pozycji. Na samym szczycie okazuje się być Uryū Ishida, którego Ichigo nie kojarzy, ale od Orihime dowiaduję się, że chłopak jest w ich klasie.

O11 Ishida wyciąga Kojaku

Uryū unicestwia Hollowa duchową strzałą

Rukia tymczasem otrzymuje informacje o kolejnym Hollowie. Ona i Ichigo znowu przybywają za późno. Na scenę wkracza Ishida - młodzieniec cały ubrany na biało, posiadający krzyż na nadgarstku. Szybko okazuje się, że używa go do tworzenia łuku, dzięki któremu w sekundę zabija Hollowa. Przedstawia się jako Quincy. Mówi, że nienawidzi Shinigami, więc także Ichigo.

O11 Ishida pokazuje Ichigo jego Reiraku

Ishida używa Reiraku

Kurosaki dowiaduje się od Inoue, że Ishida jest w klubie robótek ręcznych. Ichigo jest także świadkiem jego umiejętności: chłopak jednym ruchem zszywa pluszaka. Kurosaki śledzi kolegę w drodze ze szkoły, ale zostaje zauważony. Ishida mówi, że Ichigo nie umie wykrywać ludzi z wysoką energią duchową. Mówi że od początku wiedział, że Ichigo miał wysoki poziom energii duchowej i jest świadomy, iż w połowie maja pomarańczowowłosy został Shinigami. Dodaje, że wie także o prawdziwej tożsamości Rukii Kuchiki. Pokazuje także jak rozpoznać Shinigami, po tym że posiada czerwoną nić duszy. Ishida wylewa swoje żale i wyzywa Kurosakiego na pojedynek stwierdzając, że zwycięzcą będzie ten, kto pokona więcej Hollowów. Sprowokowany Ichigo się zgadza. Tymczasem Kisuke wyjaśnia Rukii, kim są Quincy.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Brak.

Użyte moce i techniki Edytuj

Techniki Quincy:

Pozostałe moce

  • Konsō (魂葬, Pogrzeb Duszy)

Nawigacja Edytuj