FANDOM

Aparat GALERIA

Kushanāda (クシャナーダ, Kushanāda) to strażnicy Piekła.

Przegląd Edytuj

Kushanāda są strażnikami Piekła. Wszyscy to duże istoty, które chodzą na czworaka. Mają wydłużone czaszko-głowy i dużą część zbroi na prawym ramieniu. Kushanāda czuwają nad Togabito, karzą ich za zbrodnie gdy żyli. Jeśli złapią Togabito, zjedzą go, by jakiś czas później się ożywić.[1]

Jeśli Shinigami zabija Hollowa, który popełnił haniebne czyny za za życia, pojawia się brama Piekła, i Kushanāda przebija Pustego mieczem zabierając go do Piekła. W tym samym sensie tyczy się też Togabito, jeśli uciekną z Piekła i stracą swoją maskę, pojawi się brama Piekła i Kushanāda z powrotem go tam zabiera.[1]

Przechodzenie przez obiekty: Kushanāda mają prawo chodzić i przechodzić przez struktury znajdujące się w Piekle.[1]

IchigoSkullClad

Pancerz z czaszek Ichigo

Forma pancerza z czaszek: Kushanāda może połączyć swoje Reiatsu z godnym osobnikiem. Rozpada się i tworzy żółte światło dając mu pancerz z czaszek, jak było w przypadku Ichigo. Użyczyli mu mocy, by Kokutō nie uciekł z Piekła.[1] Ta forma pozwala dokonywać rzeczy, które są uznane za niemożliwe w Piekle, tak jak zerwanie łańcucha połączonego do Piekła, albo do związania wroga łańcuchami za wystąpienie przeciwko Piekłu i wysłanie go do najniższego poziomu, by odkupował swoje grzechy. Użytkownik, jak i jego sojusznicy, są uważani za przyjaciela przez Kushanāda dzięki aktywnemu pancerzowi.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Film Bleach; Bleach: Jigoku-hen

Nawigacja Edytuj