Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki

Kukkapūro (クッカプーロ, Kukkapūro) jest 35. Números w armii Sōsuke Aizena.[1] Jest także towarzyszem Yammy'ego Llargo.

Wygląd[]

Kukkapūro wygląda jak szczeniak z maską Hollowa. Ma miękkie białe futro. Jego maska ma duże oczodoły i dwa małe rogi wystające ponad długie, zwisające uszy.[2] Ma numer 35 wytatuowany na plecach.[3]

Osobowość[]

Kukkapūro często chodził za Yammym, ponieważ był podobny do osoby, która opiekowała się nim za życia. Dzieje się tak pomimo tego, że Yammy nie robi faktycznie nic, aby zadbać o Kukkapūro.[2]

Historia[]

Pewnego dnia Kukkapūro obudził się w Hueco Mundo jako Hollow. Stracił większość wspomnień o swojej przeszłości, pamiętał jedynie głaskanie po głowie i nazywanie go "Kukkapūro". W Hueco Mundo przetrwał dzięki oddychaniu Reishi znajdującym się w powietrzu. W pewnym momencie natknął się na Yammy'ego i pomyślał "On jest podobny do ważnej mi osoby". Od tego czasu Kukkapūro towarzyszył Yammy'emu.

Fabuła[]

Sztuczna Karakura[]

Kukkapūro towarzyszy Yammy'emu w jego ostatnich chwilach

Kiedy Yammy je, Kukkapūro zaczyna szczekać. Espada rzuca mu kość. Kiedy wychodzi z pokoju, Kukkapūro podąża za nim.[4] Kiedy Yammy zostaje pokonany, Kukkapūro zaczyna szczekać, budząc go na chwilę. Mężczyzna pyta, dlaczego Kukkapūro tu przyszedł, a następnie umiera.[5]

Jakiś czas później, Kukkapūro wyłania się z ruin Las Noches i wita Tier Harribel i jej Fracción. Kukkapūro patrzy na nie. Kiedy odchodzą, Emilou Apacci patrzy na niego i mówi, że zostanie zabity, jeśli będzie tak siedział. Podchodzi i podnosi go. Kukkapūro próbuje od niej uciec. Apacci zostawia go na rozkaz Cyan Sung-Sun. Franceska Mila Rose klepie go po głowie i odchodzi. Kukkapūro patrzy na nie i wciąż myśli o swoim martwym panu.[6]

Ciekawostki[]

  • W anime, futro Kukkapūro ma kolor jasno brązowy, jednak w UNMASKED biały.[7]
  • Imię Kukkapūro może pochodzić od nazwiska Yrjö Kukkapuro, fińskiego architekta i projektanta mebli.

Odniesienia[]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Bleach Official Character Book UNMASKED, strona 36
  2. 2,0 2,1 Bleach Official Character Book 3 UNMASKED; Nestle To Night, strona 1
  3. Bleach Official Character Book 3 UNMASKED; Nestle To Night, ostatnia strona
  6. Bleach Official Character Book 3 UNMASKED; Nestle To Night, strony 5-7
  7. Anime Bleach; Odcinek 310

Nawigacja[]

Advertisement