FANDOM

„Korona kłamstw, uraza Barragana” jest dwieście osiemdziesiątym pierwszym odcinkiem anime Bleacha.

Chociaż atak Suì-Fēng okazuje się być nieskuteczny, Hachigenowi udaje się przechytrzyć Baraggana. W ostatnich chwilach życia, Louisenbairn wraca wspomnieniami do upokorzenia, jakiego doznał w Hueco Mundo.

Opis Edytuj

O281 Aizen omawia kwestię najazdu na Karakurę z Coyote, Baragganem i Tier

Aizen przedstawia plan najazdu na Karakurę

Jakiś czas przed tym jak Sōsuke Aizen wraz ze swoją Espadą i podległymi im Arrancarami rusza na podbój Karakury, dawny kapitan 5. Oddziału tłumaczy swój cel Coyote, Baragganowi i Harribel. Starrk i Tier zapewniają mężczyznę, iż podążą za jego rozkazem i nie zawiodą w powierzonej im misji, Louisenbairn wydaje jednak z siebie wyłącznie pomruk niezadowolenia.

Siedem cudów miasta Karakura Edytuj

Mówi się, że na obrzeżach Karakury spotkać można dusze umarłych...
O281 Ichigo zażenowany poczynaniami Renjiego i Rukii

Kurosaki zażenowany tajemnicą, kryjącą się za miejską legendą

Podczas kiedy Ichigo przeskakuje z dachu na dach z zamiarem dotarcia na skraj miasta, nagle słyszy znajomy głos. Okazuje się, że to Rukia, której towarzyszy Renji Abarai. Rusowłosy licealista pyta, co właściwie robią w Świecie Ludzi. Kuchiki odpowiada, iż Abarai chciał poćwiczyć Kidō w ustronnym miejscu. Wicekapitan 6. Oddziału używa Shakkahō, jednak zamiast pocisku, przed jego rękoma pojawia się jedynie mizerny ognik. Rukia beszta go za brak zaangażowania w trening, natomiast Ichigo dochodzi do wniosku, iż to generowane światłami czary musiały być brane za rzekome duchy.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Kidō:

  • Bariera Kidō
  • Shijū no Saimon (四獣の塞門, Brama Czterech Bestii)

Techniki:

  • Respira (死の息吹, Oddech Śmierci)

Techniki Shinigami:

  • Shunpo (瞬歩, Błyskawiczne Kroki)

Zanpakutō:
Shikai:

Bankai:

Resurrección:

  • Tiburón (皇鮫后, Imperialna Cesarzowa Rekin)
  • Los Lobos (群狼, Stado Wilków)
  • Arrogante (髑髏大帝, Wielki Cesarz Czaszek)

Nawigacja Edytuj