FANDOM

Konfrontacja Orihime jest wydarzeniem mającym miejsce w Las Noches, w Hueco Mundo podczas inwazji na Hueco Mundo.

Konfrontacja Edytuj

LolyMenolyWithOrihime

Arrancarki w celi Inoue

Gdy Ulquiorra odchodzi, by skonfrontować się z Ichigo, Menoly i Loly wślizgują się do pokoju Orihime, szydząc z niej z powodu traktowania jak księżniczki. Orihime na próżno usiłuje prosić, by sobie poszły, co doprowadza do tego, że zaczynają ją bić. Menoly zaczyna przygotowywać Cero, a Loly wyjaśnia Orihime, że Cero Malli ma "zły zwyczaj wystrzeliwania losowo", dalej próbując przerazić ją wyjaśniając, że Cero jest znacznie potężniejsze niż Bala Loly. W pewnej chwili Loly zaczyna się wściekać na Orihime, za jej zachowanie i za to, że nie reaguje na zaczepki, i bije ją coraz mocniej, powodując, że Menoly prosi ją, by się powstrzymała. Mallia obawia się, że Aivirrne zajdzie za daleko i obie zostaną ukarane. Loly mówi jej by poszła jeśli się "cyka", ale ich kłótnia zostaje przerwana, gdy Grimmjow Jaegerjaquez przybywa, robiąc dziurę w ścianie. Pytają się, dlaczego Grimmjow tutaj jest, ale ignoruje je i robi sobie drogę w kierunku Orihime. Kopie Loly odrzucając ją w dal, co zmusza Menoly do wystrzelenia w niego Cero. Zanim jednak zdążyła go użyć, Grimmjow łapie jej dłoń i za karę wystrzeliwuje w nią swoim własnym Cero, co doprowadza do utraty ponad połowy ciała i w rezultacie śmierci dziewczyny.[1]

Menoly Cero

Cero Grimmjowa

Po obezwładnieniu Loly, Grimmjow mówi Orihime, by uleczyła swoją twarz, ale ta najpierw leczy rany Loly, wliczając zregenerowanie nogi, a później wskrzesza Menoly. Jakiś czas potem, jak Orihime i Grimmjow wychodzą Menoly odzyskuje przytomność, dobrze wiedząc, że powinna być martwa, ale Loly mówi jej co się stało i obie określają Orihime jako potwora.[2]

Następstwa Edytuj

Przybywają do miejsca, gdzie leży ledwo żywy Ichigo, a Grimmjow każe Orihime go uleczyć.[3] Inoue zastanawia się kto to zrobił, a Grimmjow wyjaśnia, że to sprawka Cifera. Zawsze kiedy znajdzie sobie ofiarę, robi u niej dziurę w tym samym miejscu, ale teraz nauczy go co się dzieje gdy interesuje się cudzą zwierzyną.[4]

Jakiś czas potem, jak Orihime i Grimmjow wychodzą, Menoly odzyskuje przytomność, dobrze wiedząc, że powinna być martwa, ale Loly mówi jej co się stało i obie określają Orihime jako potwora.[5]

Później, Ulquiorra wraca do pokoju Orihime, by stwierdzić, że jest rozwalony, i pyta się zarówno Menoly jak i Loly co się stało, i kto to zrobił. Przestraszone, mówią mu, że był to Grimmjow i wtedy odchodzi, by go ścigać.[6]

O165 Grimmjow atakuje Ulquiorre

Grimmjow kontra Ulquiorra

Kiedy Ichigo odzyskuje przytomność, pojawia się Ulquiorra. Cifer pyta go co ten wyprawia i każe mu oddać Orihime. Grimmjow odmawia i atakuje, po czym stwierdza, że Ulquiorra boi się stanąć z nim do walki, ponieważ rozwalą się nawzajem. Czwarty próbuje użyć Cero, ale Jaegerjaquez doskonale kontratakuje. Po chwili łapie go za ubranie i umieszcza w jego dziurze Hollowa mały kwadracik. Ulquiorra znika, a Orihime pyta co się stało. Grimmjow wyjaśnia, że użył Caja Negación i zamknął Cifera w innym wymiarze, ale zapewnie niedługo się z niego wydostanie. Ichigo wstaje i zatrzymuje jego atak na Orihime i prosi koleżankę by uleczyła jego i Grimmjowa, bo chce walczyć z nim na tych samych prawach.[7]

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach; Rozdziały 272 i 273
  2. Manga Bleach; Rozdział 274
  4. Manga Bleach; Rozdział 277
  5. Manga Bleach; Rozdział 274
  6. Manga Bleach; Rozdział 277
  7. Manga Bleach; Rozdział 278

Nawigacja Edytuj