FANDOM

Aparat GALERIA

Taaaki zalążek.

Kirikaze (霧風, Mgielny Wiatr) jest Tōjū, który został zmaterializowany w serii "Bestialskie miecze".

Wygląd Edytuj

Kirikaze Full Body Shot

Wygląd Kirikaze

Kirikaze wyglądem przypomina minotaura. Jego twarz przypomina łeb byka, skóra ma zielony odcień, a w szerokim nosie tkwi okrągły kolczyk. Kirikaze ma rogi, czerwono-brązowe oczy i szpiczaste zęby. Nosi granatowe spodnie, z ciemnym, czerwonym pasem i złotą klamrą. Jego buty i rękawiczki są fragmentami pancerza. Kołnierz ma stojący, sztywny, również jest to fragment pancerza. Jego broń przypomina zwykłą katanę, choć jest proporcjonalna do jego własnej wielkości a czubek ostrza jest zagięty.

Osobowość Edytuj

Kazeshini uważa, że dawny właściciel Kirikaze trzymał go pod kontrolą. Jako Tōjū, Kirikaze ma nieograniczone pokłady mocy i robi co chce. Kazeshini uważa, że Kirikaze miał złe kontakty ze swoim właścicielem i najprawdopodobniej go zabił.

Fabuła Edytuj

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Wysoka moc duchowa: Kirikaze ma znaczną moc duchową, dzięki wchłanianiu Reiryoku wielu innych Tōjū.

Wchłanianie Reiryoku: Kirikaze ma zdolność do absorbowania Reiryoku innych istot duchowych i dodawania go do własnych.

Transformacja w mgłę: Kirikaze może przekształcić się mgły, aby zaskoczyć przeciwnika, uchwycić swoją ofiarę lub uniknąć ataków. Nie jest w stanie korzystać z tej zdolności po osłabieniu przez atakujących go Shinigami.

Tworzenie wiatru: Kirikaze umie wytworzyć wiatr, który jest wystarczająco silny, aby podnieść większość przeciwników ludzkich rozmiarów.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj