FANDOM

Kenpachi Zaraki kontra Giriko Kutsuzawa jest walką kapitana 11. Oddziału, Zarakiego i Fullbringera, Giriko. To pierwsza i najkrótsza walka Shinigami z Xcution.

Prolog Edytuj

Ep362 Nowe formy

Xcution z nowymi mocami

Po odzyskaniu mocy przez Ichigo, przybywają Riruka, Giriko, Jackie i Yukio, którzy mają pretensję, że Ginjō zawłaszczył sobie całą moc Ichigo dla siebie. Kūgo przecina każdego mieczem i tym sposobem otrzymują moce Kurosakiego.[1]

Kurosaki próbuje zabić wszystkich na własną rękę, ale Yukio ujawnia zdolność swojego Fullbringu, Digital Radial Invaders, dzięki której uniknęli ataku. Później zostają rozdzieleni do różnych wymiarów. Zaraki trafia na Giriko.[2]

Bitwa Edytuj

Ep362 Zaraki Giriko

Giriko za Zarakim

Zaraki krzyczy do Byakuyi by się zamienił, bo jego przeciwnik wygląda na silniejszego. Giriko pyta czy chce się zamienić tylko dlatego, że wygląda na słabego. Twierdzi, że jest głupkiem i jedynym sposobem aby wbić mu to go głowy jest brutalna siła.[3]

Ep362 Żegnaj

Giriko przecięty wpół

Mężczyzna przestawia liczbę na zegarku i zwiększa swoją masę. Mówi, że jego Time Tells No Lies pozwala mu na coś takiego. Tłumaczy, że jego kontrakt z bogami pozwala zgromadzić brutalną siłę. Kenpachi nie daje mu dokończyć i przecina go wpół.[4]

Następstwa Edytuj

Giriko stwierdza, że to niemożliwe i umiera. Zaraki rozgląda się i stwierdza, że inni jeszcze nie skończyli. Postanawia wrócić do Soul Society, jednak pojawia się Yachiru i mówi, że nie mogą, bo Yamamoto ich zabije jeśli nie wrócą razem.[5]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj