Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki
Taaaki zalążek.

Ta postać pochodzi z nowelki "Bleach: Spirits Are Forever With You" autorstwa Tite Kubo i Ryōgo Narity. Informacje zawarte poniżej mogą pochodzić z niekanonicznych źródeł

Kenpachi Azashiro ( (あざ) (しろ) (けん) (ぱち) , Azashiro Kenpachi) był Shinigami piastującym stanowisko kapitana 11. Oddziału w Gotei 13 oraz Ósmym Kenpachim. Przed przejęciem tytułu, nosił nazwisko Sōya Azashiro (痣城 双也, Azashiro Sōya).

Wygląd[]

Osobowość[]

Historia[]

250 lat przed tym, jak Rukia Kuchiki przekazuje swoje moce Shinigami Ichigo Kurosakiemu, Sōya pojawia się wśród świętujących żołnierzy 11. Oddziału i staje naprzeciw ich kapitana. Wtedy też pyta, czy to prawda, że jeżeli Kenpachi zostanie zabity na oczach przynajmniej dwustu ludzi, jego morderca przejmie tytuł. Kiedy Kuruyashiki potwierdza, Azashiro prosi, aby ten stanął z nim do walki tu i teraz, zaznaczając jednak, że nie ma nic przeciwko wstrzymaniu się do momentu, aż ten wytrzeźwieje. Służący pod Kuruyashikim żołnierze reagują salwami śmiechu, jednak ani obecni tam Shinigami z 4. Oddziału, ani przyjaciel kapitana 11. Oddziału, Shunsui Kyōraku, ani sam Kenpachi nie podzielają ich rozbawienia.[1]

Fabuła[]

Spirits Are Forever With You[]

Moce i umiejętności[]

Zanpakutō[]

Kwestia imienia Zanpakutō Azashiro zdaje się być cokolwiek skomplikowana. Ponieważ jego miecz znajduje się w stanie permanentnego uwolnienia Bankai, najczęściej odnosi się do niego nazwą jego pełnego uwolnienia - Urozakuro. Wygląd katany w jej zapieczętowanej formie jest nieznany.

  • Shikai: Według samego Azashiro, nie zna on komendy uwalniającej jego Zanpakutō. W uwolnionej formie wydaje się nie posiadać żadnych charakterystycznych cech, przypominając tym samym standardowe Asauchi, jakim posługują się uczniowie Akademii Shinō.[2]

Odniesienia[]

  1. Książka Bleach; Spirits Are Forever With You; Rozdział 2
  2. Książka Bleach: Spirits Are Forever With You; Rozdział 19

Nawigacja[]

Advertisement