FANDOM

Ten artykuł jest edytowany przez Sccq98.
Proszę, powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż użytkownik, który dodał ten szablon, wprowadzi swoje zmiany.
Na tej stonie nie dokonano edycji od 302 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika po dokonaniu zmian.

Ta postać pochodzi z nowelki "Bleach: Spirits Are Forever With You" autorstwa Tite Kubo i Ryōgo Narity. Informacje zawarte poniżej mogą pochodzić z niekanonicznych źródeł

Kenpachi Azashiro (痣城 剣八, Azashiro Kenpachi) był Shinigami piastującym stanowisko kapitana 11. Oddziału w Gotei 13 oraz Ósmym Kenpachim. Przed przejęciem tytułu, nosił nazwisko Sōya Azashiro (痣城 双也, Azashiro Sōya).

Wygląd Edytuj

Osobowość Edytuj

Historia Edytuj

250 lat przed tym, jak Rukia Kuchiki przekazuje swoje moce Shinigami Ichigo Kurosakiemu, Sōya pojawia się wśród świętujących żołnierzy 11. Oddziału i staje naprzeciw ich kapitana. Wtedy też pyta, czy to prawda, że jeżeli Kenpachi zostanie zabity na oczach przynajmniej dwustu ludzi, jego morderca przejmie tytuł. Kiedy Kuruyashiki potwierdza, Azashiro prosi, aby ten stanął z nim do walki tu i teraz, zaznaczając jednak, że nie ma nic przeciwko wstrzymaniu się do momentu, aż ten wytrzeźwieje. Służący pod Kuruyashikim żołnierze reagują salwami śmiechu, jednak ani obecni tam Shinigami z 4. Oddziału, ani przyjaciel kapitana 11. Oddziału, Shunsui Kyōraku, ani sam Kenpachi nie podzielają ich rozbawienia.[1]

Fabuła Edytuj

Spirits Are Forever With You Edytuj

Zanpakutō Edytuj

Urozakuro (雨露柘榴, Zroszony Deszczem Granatowiec)

Odniesienia Edytuj

  1. Nowela Bleach; Spirits Are Forever With You I; Rozdział 2.

Nawigacja Edytuj