Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki
GALERIA

Taaaki zalążek.

Kazeshini ( (かぜ) (しに) , Śmiercionośny Wiatr) jest Zanpakutō Shūheia Hisagiego. Został zmaterializowany w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”.

Wygląd[]

Gdy Kazeshini jest w formie Shikai, ma postać dwóch ostrych, odwrotnie wygiętych czarnych kos, których uchwyty są połączone także czarnym, długim łańcuchem.

Natomiast w formie cielesnej wygląda jak postać stworzona z cienia. Posiada ostro zakończone uszy i małe kły. Oczy zaś stanowią same białka. Długie włosy ma zaczesane do tyłu. Na około ramion znajduje się czarny materiał, który ma też na przedramionach i spodnie także z tego samego materiału.

Osobowość[]

Kazeshini jak na Zanpakutō jest bardzo arogancki, niemiły i wredny. Walczy agresywnie jak szaleniec, często próbując zaskoczyć przeciwnika atakiem z ukrycia. Kieruje nim żądza krwi. Wiele razy próbował pokonać Hisagiego, ale nigdy mu się to nie udało. W przeciwieństwie do innych Zanpakutō, jego charakter różni się od charakteru Hisagiego. Kira zaryzykował stwierdzenie, że Kazeshini stanowi cały jego ból lub mroczną stronę jego osobowości.

Fabuła[]

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime)[]

Podczas pierwszego ataku sieje zamęt i chaos. Walcząc ze swoim właścicielem musiał się wycofać, kiedy pojawił się Kira. Podczas zasadzki atakuje Kirę, zostaje przez niego pojmany i związany. Na jego ratunek przybywa Wabisuke. Dzięki późniejszej zawierusze zdołał uciec i ciężko ranny dostał się do jaskini. Po pewnym czasie napada na Ichigo w jaskiniach. Zostaje przez niego pokonany.

Bestialskie miecze (tylko anime)[]

Po wydarzeniach z Nieznanych opowieści pozostaje jedynym Zanpakutō na wolności. Ciągle dybie na życie Hisagiego, lecz ten zawsze pokonuje go i odmawia dokończenie pojedynku, dopóki Kazeshini nie stanie z nim do walki twarzą w twarz. Spacerując po Rukongai wdaje się w walkę z bestialskim mieczem. Przez przypadek jedna z dusz zostaje poważnie ranna. Przed śmiercią prosi go o zaopiekowanie się jego dzieckiem. Początkowo stanowczo odmawia, ale dziecko płacząc i pełzając za nim, wzbudza u niego poczucie litości. Kiedy inne Zanpakutō dowiadują się o tym, Kazeshini staje się obiektem kpin i pośmiewiskiem. Jednak między nim a dzieckiem nawiązała się więź. Świadczy o tym fakt, że zmarnował idealną sytuację pokonania Hisagiego, by sprawdzić jego stan. Dziecko powierza nieznanej kobiecie, a sam rusza, by zmierzyć się twarzą w twarz ze swoim mistrzem. W czasie całego pojedynku chłopczyk roni łzy. Kazeshini zostaje pokonany i w momencie upadania szepcze: "Nie płacz." Ostatecznie godzi się ze swoim mistrzem i powraca do zapieczętowanej formy.

Moce i umiejętności[]

  • Zmiana w łańcuch: Potrafi zmienić się w łańcuch, nad którym posiada pełną kontrolę. Potrafi też szybko przybrać ludzki wygląd.

Zanpakutō[]

W każdej chwili może przywołać dwie kosy połączone łańcuchem które wyglądają Kazeshini w formie shikai

Nawigacja[]

Advertisement