FANDOM

Aparat GALERIA

Jerome Guizbatt (ジェローム・ギズバット, Jerōmu Gizubatto) był Quincy w oddziale Wandenreich. Jest także byłym SternritteremR” od „The Roar”.

Wygląd Edytuj

Jerome jest mężczyzną o ogromnych rozmiarach, znacznie większy i bardziej muskularny niż przeciętna osoba, i ciemnej karnacji skóry oraz jasnych włosach zaczesanych w stylu cornrows. Wykazuje wiele małpich cech, takich jak wyraźnie zaostrzone górne kły, ostre paznokcie oraz obfite owłosienie na przedramionach i palcach.[1] Jego ubiór jest odmianą stroju Sternritter z białym mundurem, płaszczem z kapturem oraz trenczy, a także dopasowane buty i spodnie.[2]

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Po otrzymaniu wezwania od Yhwacha, Jerome wraz z innymi Sternritter gromadzą się przy Bramie Słońca, a stamtąd podróżują do Seireitei, aby uczestniczyć w podboju Soul Society.[3]

Po tym jak Wandenreich tworzą filary niebieskiego ognia[4], angażują się w walkę z Shinigami. Jerome trafia na Zarakiego, którego atakuje swoim rykiem. Kenpachi bez większych problemów przecina go wpół.[2] Następnie Zaraki, dźwigając na plecach ciała Jerome'a, Loyda i Berenice, odnajduje lidera Wandenreich i pyta go, czy to on jest szefem pokonanych Sternritter.[1]

R503 Roar

"The Roar"

The Roar (咆哮 (ザ・ロア) , hōkō [za roa]; po angielsku i japońsku „Ryk”): Po znacznym powiększeniu swoich już ogromnych rozmiarów i przejęciu formy dzikiego małpoluda, Jerome posiada umiejętność znacznego wzmocnienia swojego ryku aż do wytworzenia dźwięków opartych na fali uderzeniowej, którą może zaatakować przeciwników. Siła fali uderzeniowej jest tak wielka, że jest w stanie zranić Shinigami znajdującego się w bliskiej odległości.[2]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Bleach; Rozdział 502, strony 16-17
  2. 2,0 2,1 2,2 Manga Bleach; Rozdział 503, strony 4-5
  4. Manga Bleach; Rozdział 494, strona 16-19

Nawigacja Edytuj