FANDOM

Ishida-Chad, próba nowej mocy jest sto czterdziestym czwartym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

IshidaIchigoChadEnterHuecoMundo

Ichigo, Uryū i Yasutora dostają się do Hueco Mundo

Ichigo, Uryū i Sado docierają do Hueco Mundo, ale są zdziwieni faktem, że wylądowali w jakimś solidnym budynku. Ishida zwraca Kurosakiemu uwagę aby nie mówił tak głośno, ponieważ mają tu pewnie systemy wykrywające i mogą ich złapać. Ichigo przyznaje, że byłoby mu to na rękę - zmusili by tego Arrancara do zdradzenia miejsca, gdzie przetrzymują Orihime. Według domysłów Uryū, w Hueco Mundo wybucha alarm i są obserwowani kamerą przez Arrancara.

Uryu catches Sado

Uryū ratuje Yasutorę przed upadkiem

Idąc dalej, Uryū stara się zachować środki ostrożności, jednakże Ichigo cały czas krzyczy czy ktoś ich słyszy. Całkowicie przypadkowo Ishida aktywuje pułapkę - podłoga za nimi zaczyna się zawalać. Przyjaciele uciekają, jednakże przy zakręcie Sado niemal wpada w dziurę. Uryū próbuje do ratować, jednakże nie jest w stanie unieść Chada. Dwójkę przyjaciół wyciąga Ichigo. Idąc następnym korytarzem, tym razem Ichigo aktywuje pułapkę w podłodze - odblokowuje wielką kamienną kulę. Z opresji wybawia ich Sado, który roztrzaskuje kulę za pomocą siły fizycznej. Zza korytarza wyłania się jakaś istota i pyta chłopców kim oni są. Ichigo jest zadowolony z faktu, iż wreszcie ktoś się pojawił, jednakże Uryū chwyta go i uciekają z tego miejsca. Kurosaki protestuje, ale Ishida wyjaśnia, że nie mogliby walczyć w tak małym pomieszczeniu - budynek mógłby się zawalić.

Iceringer pojawia się

Aisslinger pojawia się przed Uryū

Zgodnie z oczekiwaniami, dochodzą do obszerniejszego miejsca. Uryū biegnie sprawdzić czy schody w tym pomieszczeniu zaprowadzą ich na zewnątrz, jednakże błyskawicznie pojawia się przed nim Arrancar. Z korytarza, z którego wybiegli również wychodzi ogromny Arrancar. Ichigo zamierza pokonać ich samemu i mówi do Chada i Ishidy aby się nie wtrącali, jednakże zostaje powalony na ziemię i przyjaciele oznajmiają, że tym razem to oni będą walczyć. Uryū mówi, że nauczył się od Kisuke Urahary kilku rzeczy o Arrancach: grupa, która przybyła razem z Grimmjowem to mieszanka Gillianów i Adjuchasów. Gdy Hollow zrywa maskę, staje się bardzo podobny do człowieka, jednakże tylko Hollow klasy Vasto Lorde może przyjąć w pełni humanoidalny kształt. Jego wyjaśnienia przerywa atak ogromnego Arrancara, a gdy Chad rusza na pomoc, zostaje zaatakowany przez szybkiego Arrancara.

QuincyArrows

Strzały Uryū i pociski Aisslingera

Aisslinger i Demoura przytłaczają swoich przeciwników. Uryū zamienia się miejscami z Sado. Ishida używa nowego łuku i wyjaśnia Kurosakiemu, że nazywa się Ginrei Kojaku. Chad bezproblemowo atakuje i obezwładnia Demourę, natomiast Uryū dorównuje prędkości Sonído Aisslingera. Przeciwnik wystrzeliwuje sporą ilość pocisków, jednakże zostają sparowane przez strzały Quincy. Aisslinger ostrzega, że może wystrzelić naraz 108 pocisków, lecz Uryū przestrzega, że jego Ginrei Kojaku potrafi wystrzelić 1200 strzał w tym samym czasie. Demoura przeklina Chada i atakuje go swoim wielkim językiem. Sado zatrzymuje go i zamierza wykończyć przeciwnika używając El Directo.

Ilustrowany Przewodnik Shinigami Edytuj

Marechiyo Ōmaeda przedstawia swoją rodzinę: ojciec Marenoshin, matka Mareka, starsza siostra Maremi, młodszy brat Marejirōsaburō. Wszyscy wyglądają tak jak Marechiyo, ale przedstawia taż młodszą, śliczną siostrę - która nie wygląda jak Marechiyo przez co jest nazwana "najbrzydszą": Mareyo.

Występujące postacie Edytuj

  1. Ichigo Kurosaki
  2. Uryū Ishida
  3. Yasutora Sado
  4. Aisslinger Wernarr
  5. Demoura Zodd
  6. Edrad Liones (wspomnienie)
  7. Yylfordt Granz (wspomnienie)
  8. Shawlong Koufang (wspomnienie)
  9. Yammy Llargo (wspomnienie)
  10. Luppi Antenor (wspomnienie)
  11. Ulquiorra Cifer (wspomnienie)
  12. Ryūken Ishida (wspomnienie)

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Techniki Shinigami:

Techniki Hollowów:

  • Sonído (響転, Odwrócenie Dźwięku)
  • Bala (虚弾, Pocisk Pustego) (wspomnienie)

Techniki Arrancarów:

Techniki Quincy:

Użyty Fullbring:

Uwolnione Resurrección:

  • Volcánica (火山獣, Wulkaniczna Bestia) (wspomnienie)
  • Del Toro (蒼角王子, Bladorogi Książę) (wspomnienie)
  • Tijereta (五鋏蟲, Skorek o Pięciu Szczypcach) (wspomnienie)
  • Trepadora (蔦嬢, Córa Pnączy) (wspomnienie)

Nawigacja Edytuj