FANDOM

Ikkaku Madarame kontra Moe Shishigawara jest walką między 3 oficerem 11. Oddziału, Ikkaku Madarame a Fullbringerem, Moe Shishigawarą.

Prolog Edytuj

Po tym jak Ichigo stracił Fullbring i zyskał moce Shinigami, zjawili się pozostali członkowie Xcution, którzy chcieli mocy Kurosakiego. Po otrzymaniu mocy, Yukio przy pomocy swojego Fullbringu rozdzielił wrogów z sojusznikami. Ikkaku trafił na Moe.[1]

Bitwa Edytuj

Ep363 Nie ma złamania

Ikkaku nastawia kości

Moe uderza w drzewo, które spada na Ikkaku. Shinigami zastanawia się jakim sposobem chłopak łamie drzewa, skoro takie uderzenie nie powinno złamać drewnianego miecza. Nagle Shishigawara pojawia się za nim i uderza go w ramię. Ikkaku używa siły swoich mięśni i nastawia kości.[2]

Ep363 Złamane

Moe łamie Hōzukimaru

Moe krzyczy do Ikkaku, który unosi się nad ziemią by zszedł i walczył. Madarame stwierdza, że chciał najpierw poznać jego zdolności a dopiero później go wykończyć, ale jednak obejdzie się bez tego. Pyta się chłopaka czy ma go pokonać jak mężczyznę czy sprać jak dzieciaka. Moe odpowiada, że to on pokona go jak mężczyzna. Shinigami atakuje przy pomocy Hōzukimaru, podczas gdy zostaje on złamany przez Shishigawarę. Następnie zatrzymuje uderzenie w głowę ręką, przez co ma zerwane ścięgna. Chłopak mówi do niego, że ma szczęście, że nie uderzył w głowę. Ikkaku odpowiada, że ma wielkie szczęście, odrzuca Zanpakutō i zaczyna walkę na pięści.[3]

Ep363 Z główki

Ikkaku uderza z główki

W pewnym momencie Fullbring Moe nie zadziałał. Po chwili znów zaczął działać. Shishigawara uderza Ikkaku w brzuch, co powoduje wymioty krwią. Madarame jednak się nie poddaje i uderza z główki. Chłopak pada na ziemię. Shinigami mówi, że Moe trafił na złego przeciwnika, bo on jest najszczęśliwszym facetem w Gotei 13. [4]

Następstwa Edytuj

Moe ostatkami sił chwyta Ikkaku za nogę i mówi, że jeszcze nie przegrał. Madarame wyjaśnia mu, że nie ma sensu by ginął w tej bezsensownej walce. Jednak Moe uważa, że nie jest ona bezsensowna i jest gotów zginąć dla Tsukishimy. Shinigami pyta czy Tsukishima jest gotowy zginąć za niego, czy byłby wstanie przyjść i go pomścić. Shishigawara odpowiada, że to bez znaczenia. Ikkaku krzyczy, że każde życie jest tyle samo warte i nie warto go poświęcać dla osoby, która nie zrobiłaby dla nas tego samego.[5]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj