FANDOM

Ikkaku Madarame i Sajin Komamura kontra Choe Neng Poww to walka mająca miejsce w sztucznej Karakurze, jest czwartą z serii bitew, które się tam odbędą. Walka dotyczy obrony filarów, które podtrzymują prawdziwą Karakurę w Soul Society. Uczestniczą w niej żołnierz trzeciej rangi z 11. Oddziału, Ikkaku Madarame, kapitan 7. Oddziału, Sajin Komamura oraz jeden z Fracción Baraggana, Choe Neng Poww.

Prolog Edytuj

Plik:Ikkaku & Poww - Face Images.png

Do Ikkaku Madarame chroniącego jeden z filarów podchodzi Choe Neng Poww, Fracción 2. Espady. Shinigami szydzi ze wzrostu swojego przeciwnika i proponuje, by ten zaczął się modlić. Gdy Arrancar pyta się do kogo miałby to robić oraz czy Shinigami mają jakichś swoich bogów, oficer lekko się peszy, by po chwili wykazać gotowość do walki.[1]

Bitwa Edytuj

Ikkaku pokonany przez Powwa

Ikkaku pokonany przez Powwa

Poww atakuje pięściami Ikkaku, który robi zręczne uniki. Shinigami na chwilę odwraca swoją uwagę od przeciwnika i dziwi się, że słyszy śmiech Yumichiki, który jest w trakcie walki. Wykorzystując nieuwagę oficera, Arrancar zadaje cios, a Ikkaku zauważa go w ostatniej chwili, po czym odskakuje do tyłu, stwierdzając, że Poww jest za wolny.[2]

Okazuje się jednak, że nawet bez uwalniania formy Resurrección Arrancar pokonuje żołnierza trzeciej rangi. Rozwalony filar przywraca na miejsce prawdziwą Karakurę. Poww sądzi, że "łysol" miał jakiegoś asa w rękawie, ale skoro nie żyje uważa, że się mylił. Nagle Ikkaku zaczyna się podnosić z zapytaniem kto nie żyje, lecz Choe Neng przygniata go nogą do ziemi. Mówi mu aby pokazał co jeszcze potrafi, ale Madarame odpowiada, że nie ma nic do pokazania. Arrancar postanawia go zabić, gdy nagle zostaje powalony na ziemię.[3]

Powwrelease

Poww po uwolnieniu Calderóna

Na pole walki wkracza kapitan Komamura. Iba dzięki palom wbitym w ziemię zatrzymuje powrót Karakury na swoje dawne miejsce, uprzedzając, że jeśli nie ulegną uszkodzeniu proces nie będzie postępował. Poww wstaje, chwaląc kapitana za niezły cios, po czym sam uderza w brzuch Komamurę. Oznajmia, że tak właśnie wygląda prawdziwy atak i uwalnia Zanapkutō - Calderón. Po tym zaczyna się nadmuchiwać jak balon.[4] Gdy już przeszedł do Resurrección, Iba chwycił Ikkaku za kimono i zaczął uciekać. Na protesty żołnierza trzeciej rangi odparł, że Poww zmiótł kapitana Komamurę jednym ciosem oraz dodał, że żaden z nich nie miałby z nim szans. Arrancar przymierza się do ataku na Tetsuzaemona i Madarame, który krzyczy żeby go puścił, bo wicekapitan 7. Oddziału nie da rady go nieść oraz jednocześnie unikać ciosów, na co zagadnięty odpowiedział żeby siedział cicho.

Powwcero

Poww ładuje Cero

Pokonanie Powwa

Kokujō Tengen Myō'ō zabija Powwa jednym atakiem

Nagle rękę Powwa zatrzymał kapitan Komamura, po czym z wielkim wysiłkiem rzucił nim o ziemię. Kapitan powiedział swojemu podwładnemu, aby nie uciekał choćby nie wiadomo co miałoby się stać, oraz by stał pewnie za jego plecami. Arrancar wybuchnął śmiechem mówiąc, że nie spodziewał się, żeby taki robak jakim jest Komamura posiadał taką moc aby rzucić jednego z Fracción Baraggana. Wystrzelił Cero, ale kapitan aktywował Bankai - Kokujō Tengen Myō'ō. Poww przerażony wielkością drugiej formy Zanpakutō przeciwnika zaczął krzyczeć co to i kim on jest. Sajin przytaknął, że mu się jeszcze nie przedstawił, a gdy wyznał imię i rangę, przeprosił Fracción, że jest tylko marnym robakiem.[5] Kokujō Tengen Myō'ō całkowicie zmiażdżyło Arrancara.

Następstwa Edytuj

Ikkaku stwierdził, że to niesamowite. Iba odparł, że Bankai kapitana Komamury oraz Bankai Madarame bardzo się różnią. Zszokowany oficer patrzył z niedowierzaniem na kolegę. Wicekapitan powiedział, że nie powie o tym kapitanowi 11. Oddziału Kenpachiemu Zaraki oraz aby Ikkaku przemyślał to, czy warto ukrywać drugą formę Zanpakutō. Miał ochraniać filar, ale został zniszczony, dlatego, że chciał ukryć swoją siłę. Iba dodał, że nie obchodzi go to, czy Madarame zginie ukrywając Bankai, ale rozkazał mu by nie lekceważył rozkazów, bo przez jego upór, oni musieli interweniować. 3. Oficer chciał odpowiedzieć, ale Tetsuzaemon dał mu w twarz z pięści, aby się uciszył. Powiedział, że skoro chce urywać formę, to niech się stanie silniejszy, aby mógł wygrywać bez Bankai.[6]

Okazuje się, że kapitan Komamura był w pobliżu, ale uspokoił ich mówiąc, że uszy go dziś zawodzą. Zdenerwowany stratą Fracción Baraggan chciał ruszyć do walki. Widząc to ostatni z jego podwładnych deklarują, że powstrzymają Shinigamich. Trzech z Espady wraz z Fracción ruszają do walki.[7]

Odniesienia Edytuj

  5. Manga Bleach, Rozdział 327, strony 3-17
  7. Manga Bleach, Rozdział 328, strony 15-20

Nawigacja Edytuj