FANDOM

Ichika Abarai (阿散井苺花, Abarai Ichika) jest Shinigami. Jest córką Renjiego Abaraia oraz Rukii Kuchiki.

Wygląd Edytuj

Ichika posiada czerwone, spiczaste włosy z grzywką, spięte w kucyka za pomocą wstążki. Jej oczy są jasne. Jako Shinigami, na co dzień zakłada standardowe Shihakushō.

Osobowość Edytuj

Ichika wydaje się być żywiołowa i pewna siebie, wprost promieniejąc odziedziczonym po ojcu temperamentem. Chętnie wymyka się spod opiekuńczego spojrzenia rodziców. Do tego, jak zdaje się sugerować jej matka, ma skłonności do wdawania się w bójki.[2] Uwielbia spędzać czas ze swoim ojcem, za to nienawidzi potworów.[1]

Historia Edytuj

Ichika przychodzi na świat po porażce kampanii Yhwacha; dokładna data jej urodzin nie jest znana. Dziesięć lat po tym, jak Cesarz Quincy zostaje pokonany przez Kurosakiego, dziewczynka posiada już Zanpakutō oraz Shihakushō, co każe przypuszczać, że na przestrzeni tej dekady ukończyła także Akademię Shinō.

Fabuła Edytuj

Epilog Edytuj

Młoda Abarai, wraz z rodzicami, udaje się z wizytą do Kliniki Kurosakich, ale w nieznanych okolicznościach zostaje odseparowana od rodziny i najprawdopodobniej się gubi.[3] Jakiś czas później pojawia się w pokoju Yuzu, gdzie zastaje Kazuiego Kurosakiego. Dzieci zapoznają się i prezentują swoje moce Shinigami.[4]

Zanpakutō Edytuj

R686 Zanpakuto Ichika

Zanpakutō Ichiki

O mieczu Ichiki nie ma żadnych informacji - wiadomo jedynie, że jej tsuba kształtem przypomina błyskawicę.

Shikai: Nieznane.

Bankai: Brak.

Ciekawostki Edytuj

JET Kazui i Ichika

Nastoletni Kazui i Ichika w szkolnych mundurkach

  • Na jednej z ilustracji zawartej w albumie Bleach JET, Kazui i Ichika przedstawieni zostali w szkolnych mundurkach. Jak tłumaczy sam Tite Kubo, mają wówczas odpowiednio 13 i 15 lat. Sprecyzował też, że uczą się w gimnazjum Mashiba, tak jak kiedyś Ichigo.[1]
    • Dodatkowo, Kubo zapytany o brelok przypięty do torby Ichiki wyjaśnia, iż ma on nawiązywać to podobnej ozdoby znajdującej się przy Zanpakutō Ikkaku Madarame. Mangaka zasugerował, że dziewczyna może pobierać nauki w 11. Oddziale, jednak sam przyznaje, że nie jest co do tego rozwiązania stuprocentowo pewien.[1]
  • Motywem muzycznym Ichiki wybranym przez Tite Kubo jest utwór „Typhoon” autorstwa zespołu →Pia-no-jaC←.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Zbiór ilustracji Bleach JET
  2. Manga Bleach; Rozdział 686

Nawigacja Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ichika Abarai

  • Rozdział 686, czyli kaniec filma(??)

    42 wiadomości
    • Jeszcze dopowiem, że przed filmem ma być wydana jeszcze nowelka (oficjalne zatwierdzona przez samego Tite i to opisująca sam "live-action").
    • Jeden rozdział? Jeden?
  • Własne Zakończenia?

    13 wiadomości
    • GhostVoice - faktycznie, takie zakończenie byłoby najwspanialsze ze wszystkich. Aizen byłby wolny (uwielbiam tę postać i trudno mi znie...
    • Takie zakończenie wg mnie byłoby... nudne i przewidywalne. (większość by chciała i byłby zawód że Kubo nie ma pomysłów)