FANDOM

Taaaki zalążek.

Ichigo staje się Hollowem jest dziewiętnastym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

Byakuya Kuchiki obwieszcza Abarai Renjiemu, że Kuchiki Rukia została skazana na karę śmierci. Wszyscy kontynuują trening. Inoue i Sado Yasutora próbują sobie przypomnieć jak użyli swoich mocy. Ichigo Kurosaki próbuje wydostać się z szybu, jednak z marnymi skutkami. Mimo wyczynowego biegu po pionowej ścianie, nie udaje mu się to. W końcu Ichigo zaczyna się przemieniać w Hollowa. Normalnie kiedy Plus zamienia się w Hollowa, duchowa forma się rozpada i odtwarza w innej formie. Jednak tym razem było inaczej, gdy najpierw tworzy się maska - oznacza to, że dusza się opiera. Tymczasem Ichigo budzi się w swoim wewnętrznym świecie, widzi tam tylko nieznajomego mężczyznę. Gdy próbuje się przedstawić, jego imię nie dociera do Ichigo. Okazuje się, że moce zniszczone przez Byakuyę były tymi od Rukii, jednak Ichigo posiada własne moce - które moc Rukii tylko pomogła mu je odblokować. Wewnętrzny świat zaczyna się rozpadać na miliony pudełeczek. Ichigo dowiaduje się, że w jednym z nich znajdują się moce Shinigami. Kurosakiemu życie ratuje wiedza o tym, że nici duchowe Shinigamich są czerwone. W środku pudełka znajduje się rękojeść jego Zanpakutō. Mężczyzna okazał się duszą jego miecza. Tymczasem w prawdziwym świecie Ichigo jest już u schyłku transformacji w Hollowa. Jednak Ichigo zamienia się w Shinigami i wychodzi z szybu.

Najwyższy Ilustrowany Przewodnik Shinigami Kona-sama Edytuj

Przedstawianą postacią jest Mayuri Kurotsuchi.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Brak.

Użyte moce i techniki Edytuj

Użyte Kidō:

  • Bakudō 99. faza 1. Kin (禁, Pieczęć)
  • Bakudō 99. faza 2. Bankin (卍禁, Wzbronienie)

Nawigacja Edytuj