FANDOM

Ichigo Kurosaki kontra Yhwach to walka między Przedstawicielem Shinigami, Ichigo Kurosakim, a Cesarzem armii Wandenreich, Yhwachem, mająca miejsce podczas Tysiącletniej Wojny.

Prolog Edytuj

R512 Ichigo zatrzymuje najeźdźców

Ichigo staje przed Yhwachem

Po wydostaniu się z więzienia Quilge Opie, dzięki Akonowi, Ichigo Kurosaki wreszcie dociera do Soul Society. Wybuch stworzony przy jego wychodzeniu, zaskakuje Yhwachę. Zastępczy Shinigami najpierw udaje się do ciężko rannego Byakuyi i informuje go, że Renji oraz Rukia żyją. Kapitan prosi chłopaka, by chronił Soul Society, a ten bez słowa rusza w stronę lidera Quincy. Wbija Zanpakutō w ziemię tuż przed nosem Yhwacha, który rozpoznaje, czyj jest ten miecz. Po chwili Kurosaki chwyta swoją własność i staje w pozie gotowej do walki.

Bitwa Edytuj

R513 Ichigo dźgnięty

Przygwożdżony Ichigo

Ichigo pyta się Yhwacha, czy to on stoi za zniszczeniem Soul Society. Gdy tylko słyszy pozytywną odpowiedź, atakuje Getsugą Tenshō, lecz Quincy nie doznaje obrażeń. Lider napiera na Kurosakiego i wbija ostrze miecza w jego gardło. Przekonany, że chłopak ledwo żyje, oznajmia Haschwalthowi, iż planuje zabrać go do swojego pałacu, by go reanimować, po czym wcielić do armii. Nagle okazuje się, że atak Yhwacha został powstrzymany przez Blut Vene i Ichigo od razu kontratakował.[1]

R514 Yhwach

Yhwach wyłania się z dymu

Na wskutek gwałtownego ataku, Quincy zostaje lekko rany w rękę i analizuje to co się stało chwilę wcześniej. Mówi, że popełnił błąd, karząc Quilge, zamknąć go w The Jail, bo nie można więzić w nim Quincy. Kurosaki odpowiada, że nie rozumie o co mu chodzi. Na to Yhwach zarzuca Zastępczemu Shinigami, że nie wie nic o sobie, a w szczególności o matce. Zszokowany chłopak staje w miejscu jak zamurowany. Lider Wandenreich rusza w jego stronę, jednak okazuje się, że nie jest w stanie zrobić czegokolwiek, gdyż skończył się jego czas przebywania w Schatten Bereich, o czym powiedział mu Haschwalth. Jasnowłosy prosi swego pana, aby powrócił do Lodowego Pałacu. Wtedy Yhwach uświadamia sobie, że na długość przebywania w "Schatten Bereich", musiał wpłynąć odwiedzony przez niego Sōsuke Aizen. Lider odchodzi, lecz Kurosaki próbuje go zatrzymać. Jego Tensa Zangetsu zostaje momentalnie przecięty przez Haschwaltha. Znikając w cieniu, Yhwach żegna się z Ichigo i mówi, aby wyleczył swoje rany oraz czekał na powrót. Po chwili nazywa go „swoim synem narodzonym w ciemnościach”.[2] Po tym wydarzeniu wszyscy Wandenreich wycofują się z Soul Society.

Następstwa Edytuj

Po walce Ichigo jest widziany w barakach 4. Oddziału, gdzie jego rany zostały opatrzone. Następnie dowiaduje się o braku możliwości naprawienia jego Zanpakutō, a później udaje się do Reiōkyū wraz z Oddziałem 0.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj