FANDOM

Ichigo Kurosaki kontra Shrieker jest walką pomiędzy Ichigo i Shriekerem, po tym jak Sado nabywa przeklętą papugę, której poprzedni właściciele ginęli w tajemniczy sposób. Papuga okazuje się być zaklętą duszą chłopca, która jest przynętą dla Hollowa.

Prolog Edytuj

O5 Rukia ucieka przed artylerią

Rukia ucieka przed pijawkami

Rukia zaczyna uciekać i omijać pijawki. Po pewnym czasie jednak się zatrzymuje. Shrieker pyta czy już jej się znudziło, jednak ta odpowiada, że nie musi już uciekać, ponieważ Hollow w końcu ma z nim walczyć na poważnie. Niespodziewanie pojawia się Ichigo i krytykuje Rukię, jak ta wygląda. Następnie przedstawia się i mówi Shriekerowi, że jeśli chce pobawić się w berka z jednym z nich, to wybrał nie tą osobę co trzeba.[2]

Bitwa Edytuj

O5 Ichigo rani Shriekera

Ichigo atakuje Shriekera

Hollow stwierdza, że Kurosaki faktycznie jest Shinigami, bo jego dusza pachnie o wiele smaczniej i żałuje, że nie pobiegł za nim wcześniej. Od razu atakuje pijawkami, ale Ichigo unika ich, pojawia się za nim i pyta co tak słabo, po czym rani jego ramię. Shrieker stwierdza, że w końcu trafił na porządnego Shinigami. Chłopak pyta Rukii czym są te stworzenia plujące pijawkami. Ta wyjaśnia, że robaki działają jak materiały wybuchowej. Chad przybiega z klatką i widzi leżące na ziemi ciało Ichigo. Z przerażeniem pyta co się stało, ale Kuchiki odpowiada by zaniósł je w bezpieczne miejsce, bo Kurosaki walczy teraz z tym potworem.[3]

O5 Shrieker w przeszłości

Shrieker wspomina swoje ostatnie chwile

Ichigo nadal jest atakowany przez dziwne stwory, ale z łatwością je rozcina. Shrieker stwierdza, że Shinigami popełnił wielki błąd, jeśli sądził, że pijawki nie wybuchną jeśli je rozetnie. Wydaje dziwny dźwięk i wszystkie eksplodują. Kurosaki przystawia mu miecz do głowy i pyta czy to on zabił matkę chłopca umieszczonego w papudze. W międzyczasie, Shibata tłumaczy, że ich rany to wszystko jego wina, ponieważ chciał wskrzesić matkę.[4]

O5 Ichigo wciska artylerię w paszczę Shriekera

Ichigo zwraca bomby Shriekera

Shrieker potwierdza i zaczyna opowiadać o swojej przeszłości, kiedy był jeszcze człowiekiem. Uchodził za seryjnego mordercę i jego kolejną ofiarą stała się matka chłopca. Dźgał ja mocno, a mimo to ona ciągle uciekała, bo chciała chronić swoje dziecko. Jednak gdy był na balkonie, chłopak złapał go za sznurówkę, przez co spadł i się zabił. Później, gdy stał się Hollowem, umieścił jego duszę w papudze i powiedział, że jeśli będzie przed nim uciekał przez 3 miesiące, wskrzesi jego matkę. Przy okazji pościgów zabijał niewinnych ludzi. Następnie strzela pijawkami, które Ichigo łapie i wsadza mu do jamy ustnej. Zachęca by detonował je i po chwili wyrywa mu język, bo stwierdza, że mu się już nie przyda.[4]

Kiedy Shrieker wyje z bólu, Kurosaki odcina mu nogę. Pyta jakie to uczucie być bezbronną ofiarę. Krzyczy by zapamiętał ten strach aż do chwili gdy będzie umierał. Następnie przecina jego maskę na pół.[5]

Następstwa Edytuj

O5 brama Piekła zamyka się przed Ichigo i Rukią

Brama Piekła

Po chwili pojawia się wielka brama z dwoma szkieletami, przytrzymywana przez łańcuchy. Rukia wyjaśnia, że Zanpakutō Shinigamich jest w stanie oczyścić Hollowa z grzechów, które popełnił jako dusza. Jeśli jednak nagrzeszył jako człowiek, trafia on do Piekła. Wrota otwierają się, Shrieker zostaje nadziany na wielki miecz i wciągnięty do środka. Po wszystkim brama rozpada się.[6]

Kuchiki stwierdza, że Łańcuch Przeznaczenia Shibaty został już dawno zerwany i nie ma szansy by mógł wrócić do ludzkiej postaci. Mówi mu, że trafi do Soul Society, gdzie nigdy nie będzie głodny i będzie lekki jak piórko. Kurosaki stwierdza, że będzie tam mógł w końcu spotkać się z mamą. Chłopiec od razu staje się weselszy i jest gotowy na Konsō. Dziękuje Chadowi za to, że go chronił. Chłopak odpowiada, że nie ma problemu i pyta, czy jak umrze i trafi do Soul Society, to będzie mógł go ponosić na rękach. Chłopak z uśmiechem na ustach zgadza się. Ichigo wykonuje Konsō i Shibata zostaje wysłany do Soul Society.[7]

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach Official Character Book Souls, strona 261-264
  4. 4,0 4,1 Manga Bleach; Rozdział 11, strony 9-20

Nawigacja Edytuj