FANDOM

Ichigo Kurosaki i Uryū Ishida kontra Ulquiorra Cifer: Finałowa Walka to ostatnia walka pomiędzy Ichigo i Ulquiorrą. Po obezwładnieniu Yammy'ego, dołącza się również Uryū.

Prolog Edytuj

Ulquiorrasword

Ulquiorra dobywa miecza by walczyć z Ichigo

Po opuszczeniu Hueco Mundo i udaniu się do Świata Ludzi, Sōsuke Aizen pozostawia Las Noches w rękach Ulquiorry. Espada powraca z innego wymiaru i pojawia się przy tronie.[1] Czekając na przybycie Ichigo Kurosakiego, pyta Orihime czy nie czuje strachu; nie jest już potrzebna Aizenowi i nie ma komu ją obronić, w takim wypadku umrze samotnie w Hueco Mundo. Dziewczyna stanowczo odpowiada, że nie odczuwa strachu, ponieważ wierzy w swoich przyjaciół i Ichigo, a ich serca zawsze będą razem.[2] Orihime mówi, że początkowo przybyła tu by chronić swoich przyjaciół i nie rozumiała czemu oni przybyli tu po nią, teraz jednak w pełni rozumie ich zachowanie.[3] Nie mogąc pojąć jej uczuć, Ulqiorra naciska dalej i pyta czym jest serce, w rozumieniu ludzi. Jego rozważania przerywa przybycie Ichigo gotowego do ataku. Ulquiorra dobywa miecza i zamierza zabić chłopaka w celu ochrony Las Noches.[4]

Kiedy Kurosaki mówi mu, by zostawił Orihime, Ulquiorra odpowiada, że miał taki zamiar: dostał od Aizena rozkaz ochrony Las Noches, za to nie dostał zlecenia by zabić dziewczynę. Stwierdza, że zabicie Ichigo to całkowicie inna historia, w końcu jest on zagrożeniem dla Las Noches. Kiedy Kurosaki zauważa, że Cifer postanawia walczyć mieczem, stwierdza, że naprawdę musi być godnym przeciwnikiem. Ulquiorra odpiera, że dobył miecza, ponieważ musi zabić Ichigo.[5]

Bitwa Edytuj

Inoue defends ichigo

Inoue broni Ichigo

Po rozpoczęciu walki, Ulquiorra początkowo się bronił, ale szybko przechodzi do ofensywy chcąc szybko zranić przeciwnika. Lecz otrzymuje atak powodując lekkie rany. Po chwili pokazuje mu prawdziwą szybkość chcąc zaatakować młodego Visoreda od tyłu, ale zostaje niespodziewanie zablokowany techniką defensywną Orihime.[6] Widząc to, pyta się dziewczyny, dlaczego ingeruje w jego pojedynek, ale chcąc jej coś powiedzieć zostaje nagle zaatakowany Getsugą Tenshō od Kurosakiego. Jest zaskoczony przyspieszonego tempa od przeciwnika, że zamiast wysyłać falę na niego, jest w stanie utrzymać ją na swoim mieczu. Jednak obija kolejny atak stwierdzając, że nie mając maski Hollowa nigdy nie będzie w stanie go pokonać. Nagle za Orihime pojawiają się Loly i Menoly, które złapały ją chcąc zrobić jej krzywdę. Ichigo widząc to, stara się jej pomóc, lecz zostaje zatrzymany przez Ulquiorrę. Po krótkiej sprzeczce pomiędzy dziewczynami Arrancarami, pojawia się Yammy niszcząc podłogę.[7]

Yammythroughrubble

Yammy chcący pomóc Ulquiorze.

Kolejny przybysz stwierdza, że chce pomóc Ulquiorrze w pojedynku. Cifer zauważa, że w końcu odzyskał swoje siły i odpowiada mu, że nie potrzebuje pomocy oraz sugeruje mu, aby się udał w kierunku innych kapitanów Soul Society. Jednak Llargo "zabawił" się z Loly i Menoly łatwo je pokonując. Następnie kieruje się w stronę Inoue, lecz niespodziewanie zjawia się Uryū Ishida. Po krótkiej rozmowie obaj schodzą na dół, aby Ulquiorra i Ichigo mogli wreszcie dokończyć walkę. Kiedy Arrancar na dole wpadł na minę, powstał wielki wybuch powodując długą "wędrówkę" na dół.[8][9] Kiedy Ishida ponownie się pojawił, aby zaopiekować się Orihime, Ichigo uwalnia swoją maskę przytłaczając Ulquiorrę. Po krótkiej konfrontacji Cifer zauważa, że po użyciu Cero nie zrobiło mu żadnych szkód, postanawia udać w kierunku kopuły Las Noches.[10]

Murciélago

Resurreccion Ulquiorry

Kiedy znaleźli się na dachu Las Noches w pobliżu miejsca, gdzie wylądowali po przybyciu do Hueco Mundo. Cuarto Espada stał na szczycie wieży i tłumaczył, że istnieją dwie zasady dla członków Espady. Pierwszą jest zakaz używania Gran Rey Cero w obrębie Las Noches, gdyż to mogłoby je zniszczyć. Druga, to zakaz uwalniania swoich mieczy numerom od 4 i wyżej z tego samego powodu. Ulquiorra uwalnia swoje Resurrección, tłumaczy mu, żeby nie tracił czujności ani na moment. Nagle pojawia się przed nim powodując duży wybuch. Ichigo nie wiedząc, co się wydarzyło miał zniszczoną część maski, a Cifer gratuluje mu, że gdyby nie użył instynktownie Getsugi Tenshō straciłby głowę.[11] Arrancar wspomina również, że moc Shinigami wzrosła i jest w stanie dłużej utrzymać maskę, ale można ją nadal łatwo zniszczyć. Po chwili przystępuje do ataku.[12] W czasie dominacji Ulquiorry nad Ichigo, Cifer zauważa, że "firmowy atak" Kurosakiego jest trochę podobne do Cero i po chwili używa Cero Oscuras w pełni mocy.[13] Czarne Cero mocno rani Shinigami i niszczy mu maskę Hollowa.[14] Cifer maltretując przeciwnika chce zmusić go, aby się wycofał, ale widząc opór i słysząc, że jest w stanie go pokonać, postanawia uwolnić swoją drugą formę jako "całkowitą rozpacz".[15]

Oscuras Hole

Ichigo z dziurą w klatce piersiowej

Po uwolnieniu Resurrección: Segunda Etapa Ulquiorra wyjaśnia zmęczonemu Visoredowi, że ma drugą formę uwolnienia miecza, której nikt nie widział  - nawet Aizen. Chce w ten sposób pokazać Ichigo, jak wygląda prawdziwy strach oraz to, że rozszarpie go na strzępy. Po chwili jeszcze bardziej niszczy przeciwnika, a po zniszczeniu kolejnej maski, stwierdza, że człowiek mając tę "duszę" czuje tylko ból i cierpienie i z powodu właśnie tego zaraz zginie. Po chwili, kiedy nad kopułą przybywają Orihime i Uryū, Cifer trzyma go ogonem za gardło na jednym z filarów i wystrzeliwuje swoje ciemne Cero tworząc dziurę w piersi Kurosakiego.[16] Po wyrzuceniu przez Arrancara bezwładnego ciała przeciwnika, zrozpaczona dziewczyna stara się go wyleczyć, ale Ulquiorra blokuje jej drogę mówiąc, że nie jest w stanie nic zrobić. Po chwili zostaje niespodziewanie zaatakowany przez Quincy używającego Licht Regen, ale blokuje jego atak skrzydłami. Stwierdza, że jest zaskoczony takim zachowaniem najspokojniejszego z "paczki" i konfrontuje się z nim. Chwilę później, kiedy Inoue próbuje ożywić Ichigo, Cifer odcina lewą rękę Ishidy mocno go osłabiając. Dziewczyna widząc fatalną sytuację, zaczyna panikować i prosić o pomoc pomarańczowłosego chłopaka. Ichigo słysząc ją zaczyna transformować się w zupełnie inną formę Hollowa.[17]

Hollow Ichigo severs Ulquiorra's arm

Hollow Ichigo odcina rękę Ulquiorry

Kiedy Kurosaki wstał będąc w formie przypominającej Vasto Lorde, Ulquiorra nie może uwierzyć własnym oczom, że przeciwnik ożył i pyta się, kim on jest. Nagle "dziwny przeciwnik" przywołując swój miecz zaczyna uwalniać swoją moc mocno wrzeszcząc. Cifer widząc to używa swoje Cero Oscuras, ale Ichigo także strzela w niego Cero, które jest o wiele potężniejsze. Ulquiorra nie może uwierzyć, że człowiek jest w stanie tego dokonać. Po krótkiej potyczce Hollow pojawia się za Arrancarem odcinając mu bez wysiłku lewą rękę.[18] Po chwili Cifer używa natychmiastowej regeneracji, aby odnowić swoją kończynę wyjaśniając, że zachował tą umiejętność w przeciwieństwie od innych. Po chwili wyzwala Lanza del Relámpago, którym rzuca nie trafiając przeciwnika, ale powodując ogromny wybuch na pustyni. Sam stwierdza, że nie ma wprawy używania tej techniki i wyzwala kolejną włócznie. Nagle Hollow pojawia się za nim używając Sonido i blokuje Cifera gołą ręką niszcząc włócznię. Po chwili zostaje szybko przecięty na pół i pada na ziemię. Mimo tego, że Cuarto Espada jeszcze żył, Ichigo użył na nim swojego Cero. Wtedy Ulquiorra powiedział, żeby to zrobił, bo został pokonany. Po chwili powstaje przeogromny wybuch na kopule Las Noches.[19]

Następstwa Edytuj

Ichigo odrzucił szczątki 4 Espady, lecz po chwili znów do nich podchodzi, aby przebić gardło. Wtedy podszedł do niego Ishida, który starał się go powstrzymać mówiąc mu, że nie będzie człowiekiem jak to zrobi, ale nagle zostaje przebity kataną Kurosakiego. Cifer pojawia się, kiedy Ichigo chciał odpalić Cero na Uryū i odcina Ichigo jeden z rogów. Z odciętego rogu Cero wymyka się spod kontroli niszcząc formę Pustego.[20] 

Ulquiorra heart

Inoue wyciąga rękę do Ulquiorry

Po chwili stwierdza, że pomimo iż zregenerował kończyny, to nie jest w stanie odnowić swoich narządów wewnętrznych oraz że Ichigo jest trupem. Lecz pozostałości Hollowa zasklepiły dziurę zaskakując wszystkich, a Cifer myśli, że to chyba natychmiastowa regeneracja. Kiedy "martwy" się obudził, jest w szoku widząc Ulquiorrę w kiepskim stanie. Po chwili Arrancar wyjmując katanę z Ishidy, rzuca mu chcąc zakończyć tę walkę.[21]

 Kurosaki odmawia dalszej potyczki, ponieważ chciał wyrównać ich szanse poprzez odcięcie mu tych kończyn, które stracił Ulquiorra. Chcąc się zgodzić, Cifer zauważył, że zaczął się rozsypywać i mówi do Ichigo, aby go dobił. Shinigami ponownie nie zgadza się na to, powodując u Espady stwierdzenie, że był ludźmi zainteresowany. Po chwili wyciąga dłoń w kierunku Orihime pytając się, czy nadal się go boi. Kiedy ona odpowiada, że nie, Ulquiorra w ostatnich myślach zaczął się zastanawiać nad pojęciem "dusza". W końcu zrozumiał, że to miał w swoich rękach. Po chwili wiatr zdmuchnął jego szczątki.[22][23]

Odniesienia Edytuj

  6. Manga Bleach; Rozdział 341
  7. Manga Bleach; Rozdział 342
  8. Manga Bleach; Rozdział 343
  10. Manga Bleach; Rozdział 342
  16. Manga Bleach; Rozdział 348
  17. Manga Bleach; Rozdział 349
  18. Manga Bleach; Rozdział 350
  19. Manga Bleach; Rozdział 351

Nawigacja Edytuj