FANDOM

Ichigo Kurosaki i Kon kontra Hollow-Stonoga jest walką Ichigo i znajdującego się w jego ciele Kona przeciwko nienazwanemu Hollowowi.

Prolog Edytuj

O6 Ichigo krytykuje pomysł Rukii i nieprzekonującą rolę Kona

Zmodyfikowana Dusza w ciele Ichigo

Rukia nabywa w Sklepie Urahary Gikongan, aby Ichigo mógł samodzielnie opuścić ciało, kiedy nie będzie jej w pobliżu. Jednak okazuje się, że kupiła Zmodyfikowaną Duszę, która powinna zostać zniszczona. Dusza sieje panikę w szkole oraz atakuje kilku młodych chłopców. Jednak, gdy wyczuwa Hollowa, postanawia wrócić i ich uratować.[1]

Bitwa Edytuj

O7 Kon kopie Hollowa

Kon kopie Hollowa

Celem Hollowa stają się trzej chłopcy, którym Kon zepsuł wcześniej konsole. Chłopak chwyta je i odstawia na bok. Jeden z chłopców pyta czy znowu chce im coś zepsuć, ale ten krzyczy, żeby uciekali jeśli nie chcą zginąć. Hollow rani go w ramię, przez co Kon upada. Kiedy chce znowu zaatakować, Ichigo odcina jego mackę i krzyczy na Kona, że zranił jego ciało. Wspólnie pokonują Hollowa, lecz Kon biegnie i kopie go dalej, przez co omal sam nie spada. Kurosaki krzyczy na niego, że po uderzeniu w głowę, potwór sam znika. Zauważa idące w szeregu mrówki i pyta czy to je chciał uratować. Kon przytakuje i mówi, że nie potrafi zabijać.[2]

Następstwa Edytuj

O7 Urahara znajduje Ichigo i Kona

Urahara przybywa po Kona

Kon opowiada swoją historię i jego stanowisku o cenie życia. Kiedy Kisuke Urahara przybywa by odebrać "uszkodzony towar", Ichigo i Rukia decydują się go zatrzymać.[3] Kurosaki nazywa go Kon i wkłada jego duszę do wypchanego pluszaka o wyglądzie lwa. Zamieszkuje on w Klinice Kurosaki i staje się alternatywnym sposobem oddzielenia duszy od ciała Ichigo.[4]

Ciekawostki Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach; Rozdziały 13-15

Nawigacja Edytuj