FANDOM

Hisagomaru (瓠丸, Dynia) jest zmaterializowaną duszą Zanpakutō Hanatarō Yamady, występuje jedynie podczas Kampanii Tōjū.

Wygląd Edytuj

Hisagomaru to mała dusza wyglądem przypominająca zabawkowego robota wielkości trzyletniego dziecka. Jest zbudowany z cylindrycznego korpusu, z którego wyrasta para rąk i nóg. Zamiast dłoni i stóp ma płaskie płytki. Głowa Hisagomaru jest idealnie okrągła z jednym normalnym okiem, a drugim w kształcie paska, który wypełnia się podczas leczenia innych. Z klatki piersiowej może wysunąć ogromną wielką armatę.

Osobowość Edytuj

Tak jak jego partner, Hisagomaru jest bardzo nieśmiały i niepewny. W odróżnieniu od innych dusz zmaterializowanych przez Muramasę, Hisagomaru nie miał ochoty uniezależnić się od Hanatarō. W rzeczywistości, kiedy Muramasa go do tego zmusił, Hisagomaru nieustannie próbował powrócić do formy miecza i wpadł w wielką rozpacz, stwierdzając, że mistrz go porzucił.

Fabuła Edytuj

Bestialskie Miecze (tylko anime) Edytuj

Plik:HisagomaruSpirit.JPG

Po tym jak Hisagomaru został uwolniony, rozpaczliwie próbował powrócić do formy miecza, lecz bezskutecznie. Przekonany, że Hanatarō go porzucił, Hisagomaru postanowił wieść samotne życie w podziemnych kanałach. Żyjąc w samotności, co jakiś czas podkradł różne przedmioty z Seireitei, w tym kury Hanatarō. Gotei 13 zdecydowało się w końcu zbadać tą tajemniczą sprawę wysyłając do kanałów Hanatarō, Nanao Ise, Ikkaku Madarame wraz z Hōzukimaru. Podczas poszukiwań natrafiają na jednego z Tōjū, który szybko obezwładnia Shinigamich. Hisagomaru używa swoich mocy i pokonuje potwora. Wyjawia pozostałym motywy swojego działania i jest szczęśliwy, że Hanatarō jednak go nie odrzucił. Niestety, w drodze powrotnej, Hisagomaru gubi się w tunelach.[1]

Zanpakutō Edytuj

Hisagomaru może w każdej chwili przywołać uwolnioną wersję dawnego siebie, czyli standardowej wielkości katanę z niebieską rękojeścią i okrągłą tsubą. Miecz posiada także wskaźnik na ostrzu, który wypełnia się w miarę leczenia ran. Aby to zrobić, musi wbić ostrze w ciało rannego i wbrew pozorom nie rani go jeszcze bardziej, tylko "wysysa" obrażenia. Wypełnienie wskaźnika określa ciężkość ran.

  • Shikai: Komendą Shikai Hisagomaru jest Wypełnij (満たせ, mitase).[2] Kiedy wskaźnik na ostrzu i twarzy Hisagomaru jest pełny, uruchamia swoje Shikai i przekształca się w Akeiro Hisagomaru (朱色瓠丸, Purpurowa Dynia). W tej formie, z klatki piersiowej Hisagomaru wysuwa się olbrzymia armata, która wystrzeliwuje na komendę Parz (注ぎ, sosogi).
Vlcsnap-2988186

Specjalna zdolność Shikai Hisagomaru

Specjalne zdolności Shikai: Akeiro Hisagomaru skupia wszystkie pochłonięte rany w jednym wystrzale, który generuje szeroki strumień czerwonej energii i jest wystarczająco silny aby pokonać Tōjū.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Anime Bleach; Odcinek 259
  2. Manga Bleach; Szkice w 22. tomie

Nawigacja Edytuj