FANDOM

Taaaki zalążek.

Hisagi i gorące źródła jest trzysta piątym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

Z grasującym po Rukongai Hollowem rozprawia się wicekapitan 9. Oddziału. Shūhei Hisagi pyta oficerów o to, czy żaden z mieszkańców nie ucierpiał. Gdy w odpowiedzi słyszy dobre wieści, informuje, że rusza do kolejnych zadań.

W redakcji „Głosu Seireitei” redaktor naczelny dowiaduje się, że Renji Abarai zalega z tekstem. Wysyła podwładnego do baraków 6. Oddziału i uskarża się na zawodność pozostałych. Jego zapracowanie komentuje siedzący w kącie wicekapitan Kira. Po oddelegowaniu pracownika do drukarni, Hisagi przygląda się budżetowi Stowarzyszenia Mężczyzn Shinigami. Po ocenie przybija na nim pieczątkę. Nim Kira opuszcza biuro z podbitym dokumentem, redaktor naczelny proponuje mu wyjście na coś mocniejszego, na co też i Kira przystaje.

Gdy wieczorem wicekapitanowie odwiedzają lokal, spotykają członkinie Stowarzyszenia Kobiet Shinigami, które – jak wyjaśnia Yachiru Kusajishi – miały kobiecy wieczór. Kapitan Unohana składa Hisagiemu podziękowania za to, co dla nich zrobił. Zaskoczony Kira dowiaduje się, że jego kolega przygotował paniom piknikowe przekąski. Shūhei wyjawia mu, że jest dobrym kucharzem, a choć wicekapitan 11. Oddziału ma zastrzeżenia, usta zasłania jej wicekapitan Kotetsu. Panie żegnają się i odchodzą.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Uwolnione Zanpakutō:
Shikai:

Nawigacja Edytuj