FANDOM

Hasuka Hashihara (箸原 ハス花, Hashihara Hasuka) jest duszą Zanpakutō, stworzoną przez Ōetsu Nimaiyę, oraz jedną z jego strażniczek. Wraz z pozostałymi asystentkami bierze udział w procesie przekuwania Zanpakutō.

Wygląd Edytuj

Hasuka posiada długie blond włosy, związane w dwie grube kitki. Jest uśmiechniętą osobą, co widać również w jej oczach. Nosi sięgającą ud sukienkę z dużym dekoltem, która w talii przewiązana jest ozdobnym paskiem.

Osobowość Edytuj

Hasuka wydaje się być radosną, pełną entuzjazmu dziewczyną. Można to zaobserwować, gdy głośno zwiastuje pojawienie się Straży Nimayi. Również swoją pracę wykonuje w ochoczy sposób.

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Gdy Ōetsu rozpoczyna proces przekuwania miecza dla Ichigo, Hasuka, wraz z pozostałą czwórką spada z nieba, by znokautować swego mistrza. Dziewczyna staje stopą na Ōetsu, a rękę unosi w tryumfalnym geście, ogłaszając przybycie Strażniczek Nimayi.[2] Gdy Mera zionie ogniem, zaczynając proces przekuwania, a Nimaiya zmienia kształt Asauchi, Hasuka wydłuża swe włosy, łapie Asauchi i dostarcza go Ōetsu.[3]

Później, gdy Ichigo chwyta swoją nową broń, dziewczyna krzyczy, by tego nie robił, ponieważ jego dłonie mogą spłonąć, jednak zostaje uspokojona przez Ōetsu.[4]

Chwytne włosy: Hasuka potrafi wydłużyć swoje włosy oraz swobodnie nimi manipulować. Może także zacisnąć je na pożądanym obiekcie, dzięki czemu jest w stanie przenieść go na odległość.[5]

Odniesienia Edytuj