Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki
GALERIA

Taaaki zalążek.

Haineko ( (はい) (ねこ) , Popielisty Kot) jest Zanpakutō Rangiku Matsumoto, została zmaterializowana w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”. Występuje tylko w anime.

Wygląd[]

Dusza Haineko przybiera formę kobiety-kota z brzoskwiniową skórą, turkusowymi oczami i bordowymi włosami. Ma różowy ogon, kocie bordowe uszy i różowe futro na całym ciele. Futro na jej górnej części ciała zakrywa koszulka, raczej prowokacyjna, ponieważ nie obejmuje ramion i środkowej części, a futro, które tworzy spodnie, także jest różowe i bardzo szerokie w biodrach, kończy się w okolicach połowy uda. Na jednej nodze ma futerkową białą podwiązkę, a na drugiej różową podkolanówkę. Nosi różowe buty. Ma ostre pazury, które może używać do atakowanie przeciwników. Posiada spore piersi, tak jak jej właścicielka Rangiku.

Osobowość[]

Haineko jest ruchliwą kobietą. Nie lubi się nudzić. Porusza się z kocim wdziękiem. Jest kłótliwa i przewrażliwiona na punkcie wyglądu i wieku. Uwielbia kłócić się z Tobiume i Rangiku. Jej wymarzonym partnerem jest Hyōrinmaru.

Fabuła[]

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime)[]

Haineko sprawiała problemy jeszcze przed rebelią. W jaskini, gdzie się ukrywali, lubiła kłócić się z Tobiume. W trakcie zwiadu z Tobiume natrafia na Ichigo Kurosakiego, z którym nawiązuje się walka, do której wtrącają się właścicielki mieczy. Wyznaje, że dała się wyzwolić, gdyż bała się, że "przesiąknie odorem starości". Została pokonana dzięki podstępowi Rangiku i Hinamori, polegający na wycelowaniu odpowiedniego Kidō w nieswoje Zanpakutō. Nie dały się jednak podporządkować, więc związane zostały wysłane do 4. Oddziału na uzdrowienie i przebadanie. W czasie transportu zostają uwolnione przez Byakuyę. Podczas zasadzki wspierają Ashisogi Jizō, lecz kiedy ten zmienia się w Bankai muszą uciec. W jaskini napadają na Yoruichi, lecz nie zdołały jej zatrzymać. W drodze powrotnej obie zostały pokonane.

Bestialskie miecze (tylko anime)[]

Wpierw widzimy ją na imprezce organizowanej przez Sode no Shirayuki w 10. Oddziale. Rangiku jest zaskoczona, że jej Zanpakutō znów się zmaterializowało. Następnie, w Ilustrowanym Przewodniku Shinigami, widzimy ją na siłowni razem z Rangiku. Następne jej wystąpienie to wtrącenie się w misję 10. Oddziału, kiedy to likwidowali Bestialskie Miecze. Haineko podąża za jednym z wrogów, który uciekł.

Haineko i Narunosuke

Łapie go na polu pełnym kwiatów i ma zamiar zabić, jednak niesamowita uroda Bestialskiego Miecza nie pozwala jej tego zrobić. Dowiaduje się, że owy Zanpakutō ma na imię Narunosuke. Haineko zaprzyjaźnia się z nim, kryje przed Shinigami, daje jedzenie i opatruje rany. Postanawia spytać mistrzyni, czy Bestialski Miecz nie mógłby żyć razem z nimi. Matsumoto tłumaczy, że jest to wykluczone i pyta, dlaczego poruszyła ten temat. Haineko nerwowo odpowiada, że to nic i wychodzi. Tego samego dnia Rangiku dowiaduje się od kapitana, że zapasy żywności krytycznie zmalały. Wicekapitan domyśla się, kto może za tym stać, ale postanawia tą sprawę przemilczeć przy Hitsugayi i pyta się na osobności o tą sprawę swoją Zanpakutō. Ta udaje jednak, że nic nie wie. Wicekapitan 10. Oddziału postanawia wybrać się za swoim Zanpakutō i ujawnia się dopiero w momencie, kiedy Narunosuke całkiem traci panowanie nad sobą i atakuje Haineko. Pół-kotka jest zdenerwowana na swoją właścicielkę i atakuje ją. Jednak po chwili wyjaśnień postanawia zabić Narunosuke, którego widocznie darzyła uczuciem.

Moce i umiejętności[]

  • Duża Szybkość: Haineko wykazała ogromną szybkość, porównywalną do Shunpo, na tyle dużą, aby walczyć na równi z jej byłą partnerką.
  • Kombatant walki wręcz: Pomimo, że nie jest silna fizycznie, wysłała Rangiku jednym ciosem na kilka metrów. Może także używać ataku cięcia pazurami.
  • Ekspert walki mieczem: Haineko wykazuje zdolność walki mieczem, jest w stanie nadążyć za Rangiku.

Zanpakutō[]

Specjalne zdolności Shikai: Haineko może produkować popiół, który unosi się w powietrzu. Choć wygląda niepozornie, każda cząstka popiołu jest jak mały nóż. Może atakować w każdym kierunku, za pomocą rękojeści. Jeżeli atakuje przeciwnika pojedynczymi cząstkami, szkoda jest niewielka. Dlatego najpierw otacza popiołem przeciwnika, a potem atakuje. Jej ataki są podobne do Senbonzakury Byakuyi Kuchiki.

Ciekawostki[]

  • Haineko tak jak Rangiku uwielbia pić sake w dużych ilościach, tak, że obie zawsze są pijane.

Cytaty[]

Nie traktuj mnie jak dziecko!

— Do Rangiku

Nawigacja[]

Advertisement