FANDOM

Taaaki zalążek.

Gwardia Królewska kontra Wandenreich jest bitwą toczącą się podczas Świętej Wojny Quincy. Skupia się na Gwardii Królewskiej, która staje naprzeciw Quincy: Cesarza Yhwacha, Stern Rittera „AUryū Ishidy, Wielkiego Mistrza Stern Ritter Jugrama Haschwaltha i Elitarnej Gwardii Yhwacha.

Prolog Edytuj

Po tym jak Ichigo Kurosaki przybywa do Soul Society, Yhwach zdradza swoje plany dotyczące udania się do Reiōkyū.[1] Wkrótce potem, przybywa do Pałacu wraz z Uryū Ishidą i Jugramem Haschwalthem[2] Patrząc na zawieszoną w górze budowlę, Yhwach stwierdza, że więc tak wygląda Pałac Króla Dusz. Jugram mówi, że rozumie jego uczucia, lecz kiedy Cesarz pyta, czy widok żałosnego grobowca budzi w nim emocje, ten przeprasza.[3]

Haschwalth wyciąga dłoń, tworząc cień, z którego wychodzą Soldat. Żołnierze ruszają, jednak wtedy ktoś spada przed nimi. Jednym ruchem pagaja Tenjirō Kirinjiego rozgramia płotki; z bronią opartą na ramieniu i blaskiem bijącym od fryzury, Demon Gorących Źródeł pyta gości, czy wiedzą gdzie się znajdują. Gdy mówi, że nie przyjmują tu nieproszonej hołoty, Yhwach wypowiada jego tytuł i imię pytając, czy on naprawdę sądzi, że zdoła ich zatrzymać. Członek Gwardii odpiera, że gdyby tak nie uważał, to by tu nie stał.[4]

Bitwa Edytuj

Kirinji wyciąga dłoń, na co fala wrzącej wody zalewa wrogów. Woła, pytając jak podoba im się tutejsza temperatura wody i tłumaczy, że potrafi ona wydusić krew oraz Reiatsu. Prosi, by powiedzieli słówko jeśli jest zbyt nagrzana, po czym odbija się; palcami u stóp chwyta tabliczkę i uwalnia ShikaiKinpika. Ostrze lśni, gdy Tenjirō atakuje spokojnego Yhwacha.[5]

Straż Senjumaru Edytuj

Stojąc przed Yhwachem, zdenerwowany Tenjirō zastanawia się, dlaczego nawet jeden raz nie mógł uderzyć wroga. Yhwach stwierdza, że znaleźli się w patowej sytuacji; mówi, że po prostu przejdzie. Choć Tenjirō atakuje kolejny raz, Quincy zwyczajnie go wymijają. Kirinji nie ma pojęcia, co się dzieje. Wtedy na szczycie schodów staje Senjumaru Shutara oraz jej zamaskowani żołnierze. Kobieta wita dawno niewidzianego Yhwacha, orzekając, iż jego nieproszona wizyta świadczy o tym, że po pokonaniu Genryūsaia utracił resztki rozsądku. Wówczas Yhwach stawia stopę na stopniach. Gdy mija Senjumaru, ta wypowiada tylko jedno słowo – bezczelny. Jej żołnierze nacierają, a ona mówi, że Yhwach powinien stać się rdzą na mieczu Króla Dusz. Jest zaskoczona, kiedy żołnierze otaczają wroga, lecz ani jeden z mieczy go nie dosięga. Pyta w myślach, dlaczego nie może go trafić, skoro Quincy nie próbował wykonać uniku. Mówiąc, że Shinigami jest bardziej bezczelna od nich, tajemnicza postać podnosi się z cienia. Sepleniąc, Stern Ritter „W” od The Wind Nianzol Weizol mówi, iż Shutara nie może sięgnąć Jego Wysokości swymi atakami. Senjumaru milczy.[6]

Żaden z mieczy żołnierzy Shutary nie dosięga Nianzola, który przypomina, że trafienie go jest niemożliwe. Mówi, że wszyscy wrogowie, których zobaczył, umykali przed jego wzrokiem. Tłumaczy, iż dlatego nie dotknęła go woda ani broń tamtego Shinigami. Wojownicy Shutary sięgają po miecze i nacierają, a ona oznajmia, iż według słów Nianzola jego moc nie zadziała na wrogów, których nie zobaczy. Weizol mówi, że nie jest zbyt elokwentny; miecze wykrzywiają się, a Quincy sepleniąc komentuje, że wróg – nawet ukryty – pozostaje wrogiem. Wojownicy zostają przecięci wpół, lecz Senjumaru wyjawia, iż mówiąc o niewidocznym wrogu nie miała na myśli ich. W dodatkowej, kościanej dłoni trzyma igłę i nitkę. Zdradza, iż w międzyczasie przetkała płaszcz Nianzola swoją tkaniną. Gdy wystraszony Quincy stwierdza, że kobieta kłamie, Senjumaru objaśnia, iż swą reputację zbudowała na byciu szybką pracownicą, a jej tytuł nie jest tylko na pokaz. Kiedy Nianzol próbuje wydostać się z szaty, ostrzega go, by nawet nie marzył o zdjęciu jej przed śmiercią. Dziesiątki igieł przekuwają Stern Rittera, który wybucha krwią.[7]

Gdy nie kończące się igły przekuwają Nianzola, Senjumaru mówi, że pozostawianie igieł po skończonym szyciu to jej nieuleczalny nawyk. Zakrwawiony Weizol upada na ziemię. Shutara stwierdza, iż teraz miecze dosięgną Yhwacha, lecz ten pyta ją, czy naprawdę w to wierzy. Kiedy z cienia wychodzą Soldat, Yhwach oznajmia, iż jego żołnierze w zupełności wystarczą na żołnierzy Króla Dusz. Wyjawia, iż rywalem Shutary będzie jego elitarny oddział. Wtedy z cienia podnosi się czwórka Stern Ritterów – Stern Ritter "M" od The Miracle Gerard Valkyrie, Stern Ritter "X" od The X-Axis Lille Barro, Stern Ritter "C" od The Compulsory Pernida Parnkgjas oraz Stern Ritter "D" od The Deathdealing Askin Nakk Le Vaar.[8]

Zsuwając kaptur, Askin zauważa, że jest jedynym, który został wypromowany i mówi, że wobec tego lepiej da z siebie wszystko. Gerard zrywa płaszcz i z wyciągniętym mieczem oraz tarczą szarżuje na Shinigami. Choć Senjumaru wyciąga mechaniczną rękę, w której trzyma igłę, Valkyrie przecina ją, krzycząc, że kobiece ramię nie zatrzyma jego ostrza. Shutara, unikając ataku, rozkazuje sługom uformować tarczę Króla Dusz, a wówczas kolos spada z góry. W milczeniu Pernida wyciąga spod płaszcza dłoń; chwilę później tarcza upada na oczach Shutary. Lille pyta Senjumaru, czy właśnie wzięła pod uwagę fakt, iż Pałac może upaść. Wyciąga broń, mówiąc, że Pałac upadł w chwili, gdy Jego Wysokość postawił w nim stopę. Jego strzał trafia Shutarę prosto w głowę.[9]

Po strzale Lille, ciało Shutary upada na ziemię. Kałuża krwi wypływa z jej przestrzelonej głowy. Nazywając Lille głupcem, Gerard pyta, dlaczego zabił ją tutaj i mówi, że ciało leży na drodze Jego Wysokości. Milcząc, Pernida używa mocy, przeistaczając zwłoki do postaci niewielkiej kuleczki. Gdy Gerard stwierdza, że nie wierzy, że ona należała do Gwardii, Barro retorycznie pyta, czy był ktokolwiek, kto nie padł przed nimi trupem. Lufa jego broni wydłuża się; Stern Ritter "X" zestrzeliwuje zawieszone w górze miasta, po czym przyklęka, mówiąc Yhwachowi, że może już przejść.[10]

Plan Gwardii Królewskiej ujawniony Edytuj

Nimaiya kontra Elitarna Gwardia Edytuj

Main Osobny artykuł: Ōetsu Nimaiya kontra Schutzstaffel

Auswählen Yhwacha Edytuj

Ichibe'e kontra Yhwach Edytuj

Main Osobny artykuł: Ichibe'e Hyōsube kontra Yhwach

Następstwa Edytuj

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj