Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki
GALERIA

Taaaki zalążek.

Gonryōmaru ( (ごん) (りょう) (まる) , Bezwzględna Dusza) jest zmaterializowaną duszą Zanpakutō Chōjirō Sasakibe.

Wygląd[]

Osobowość[]

Fabuła[]

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime)[]

Gonryōmaru, podobnie jak inne zmaterializowane dusze Zanpakutō członków Gotei 13, oczekuje na przybycie Muramasy w jaskini. Siedzi przy stole, wraz Gegetsuburi i Zabimaru, w ciszy czytając książkę.[1] Jakiś czas później, zaraz po tym, jak część zbuntowanych dusz Zanpakutō zaczyna siać zamęt i zniszczenie wewnątrz murów Seireitei, Gonryōmaru, podobnie jak pozostali rebelianci, odpowiada na wezwanie Muramasy i staje naprzeciw zgromadzonemu na wzgórzu dowództwu Gotei 13.[2]

Kiedy spersonifikowane miecze zyskują miażdżącą przewagę nad ich dawnymi właścicielami, dusza Zanpakutō Wicekapitana Sasakibe wraz z Kazeshinim stają na drodze uciekającym Rukii i Renjiemu. Spokojny i opanowany, atakuje dwójkę Shinigami z Rukongai przy pomocy błyskawic, po czym staje w szranki z Kuchiki. Gonryōmaru, bez trudu zyskawszy nad nią przewagę, przygotowuje się do zadania ostatecznego ciosu, kiedy nagle zostaje zatrzymany przez Rikujōkōrō Byakuyi.[2]

Bestialskie miecze (tylko anime)[]

Moce i umiejętności[]

Ogromna moc duchowa:

Ciekawostki[]

Cytaty[]

Odniesienia[]

  1. Anime Bleach; Odcinek 230
  2. 2,0 2,1 Anime Bleach; Odcinek 231

Nawigacja[]

Advertisement