FANDOM

Aparat GALERIA

Taaaki zalążek.

Ginrei Kuchiki (朽木 銀嶺, Kuchiki Ginrei) jest dziadkiem Byakuyi Kuchiki. Przeszło sto lat temu zajmował pozycję 27. głowy rodu Kuchiki i kapitana 6. Oddziału. Jego wicekapitanem podczas służby w Gotei 13 był Sōjun Kuchiki.

Wygląd Edytuj

Ginrei Kuchiki jest starszym mężczyzną o długich, sięgających pleców, zaczesanych do tyłu siwych włosach, dużych wąsach oraz blado-lawendowych oczach. Oprócz standardowego Shihakushō oraz kapitańskiego haori z krótkimi rękawami, Ginrei nosi delikatny, jasny szal utkany z Ginpaku Kazahana no Uzuginu (銀白風花の紗, Jedwabiu ze Srebrnobiałych Anemonów), będący skarbem rodowym Rodu Kuchiki, czarne tekkō bez palców oraz sznur purpurowych korali przewiązany w pasie.[2]

Osobowość Edytuj

Ginrei jest opanowany. Ważne dla niego są zasady. Wydaje się, że drażniło go zachowanie młodego Byakuyi, uważał go za zbyt porywczego i nierozważnego. Uważał, że jego wnuk powinien się zachowywać spokojniej i dostojniej, skoro miał zostać następną głową klanu.

Historia Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Ginrei and Koga overlooking the civil war

Ginrei i Kōga spoglądają na konflikt między żołnierzami a rebeliantami

Kilkaset lat przed tym, jak Muramasa doprowadza do buntu Zanpakutō i oswobadza swojego dawnego pana, na skutek buntu części Shinigami Soul Society pogrążone zostaje w konflikcie. Ginrei, wraz ze swoim zięciem i protegowanym, Kōgą, są świadkami jednostronnej rzezi, jakiej rebelianci dokonują na żołnierzach Gotei 13. Kiedy młodszy z mężczyzn sugeruje, iż samodzielnie natychmiast zakończy konflikt, ówczesna głowa Rodu Kuchiki krytykuje jego pewność siebie i przeświadczenie, jakoby sam w pojedynkę mógł rozwiązać spór. To jednak nie powstrzymuje interwencji Kōgi, którzy korzystając w jednej z technik swojego miecza, zmusza buntowników do wykonania na sobie nawzajem egzekucji. Kiedy małżonek córki szlachcica otrzymuje później pochwałę od samego Wszechkapitana Yamamoto, jego teść obecny jest z tyłu gabinetu.[3]

Ginrei tells Koga about heart

Szlachcic poucza zięcia na temat tego, jak istotne jest serce

Jakiś czas później, świadomy wyraźnego niezadowolenia teścia, Kōga odwiedza Ginreia w jego gabinecie, gdzie prosi go o rozmowę. Starzec dopytuje go wówczas, dlaczego ten zignorował jego słowa i ruszył z interwencją w pojedynkę. Kiedy młodzieniec odpowiada mu, iż powodowała nim pewność siebie i wiara w swoje umiejętności, szlachcic poucza go, tłumacząc, że w drodze do opanowania potężnej mocy, jaką bez wątpienia dysponuje, najważniejsze są czyste serce i niezłomny duch, nad którymi wciąż powinien pracować. Po tym, jak Ginrei przypomina mu, że nosząc nazwisko Kuchiki, Kōga nie może reprezentować sobą obecnego poziomu i postawy, szlachcic kończy rozmowę odsyłając mężczyznę na zewnątrz.[3]

Odwrócenie wahadła Edytuj

110 lat przed rozpoczęciem fabuły, Ginrei pełniący wówczas funkcję Kapitana 6. Oddziału jest obecny na ceremonii inauguracyjnej nowego Kapitana 12. Oddziału, Kisuke Urahary.[4]

Później Ginrei pojawia się w ogrodach rezydencji Kuchiki, gdzie trenował właśnie młody Byakuya. Dziadek chłopca gratuluje mu jego uporu w sprawie rozwoju umiejętności. Młody Kuchiki wyraźnie zdziwiony obecnością swojego dziadka pyta, czy dziś przybył odpocząć w domu, zamiast w barakach swojej dywizji. Ginrei potwierdza, po czym zmieniając temat proponuje młodzieńcowi zakończyć ćwiczenia na dzisiaj, ponieważ przybył do niego gość. Byakuya wydaje się nie mieć pojęcia o kogo chodzi, do czasu, aż na jego policzku pojawiają się piersi Kapitan 2. Oddziału i Dowódcy Onmitsukidō, Yoruichi Shihōin.

Ze względu na to, iż Yoruichi również była głową jednego z rodów szlacheckich pozwoliła sobie na małe przekomarzanki z Byakuyą. Po rozpięciu włosów młodzieńca przez Shihōin, walka na słowa przeradza się w bitwę na Shunpo między Młodym Kuchiki i Yoruichi. Kiedy młodzieniec znika za Kapitan, która ukradła jego wstążkę do włosów, Ginrei wzdycha głęboko, zarzucając Byakuyi zbytnie narwanie. Nie kłopocząc się tym jednak dłużej odchodzi na herbatę.[5]

Dziewięć lat później, Ginrei Kuchiki, podobnie jak pozostali kapitanowie Gotei 13 zostaje wezwany przez wszechkapitana na zebranie dotyczące zniknięcia Reiatsu Kenseia i Mashiro. Kapitanowi 6. Oddziału razem z kapitanami 8. Oddziału i 13. Oddziału zostaje przydzielone zadanie obrony Seireitei.[6]

Ekspert Shunpo: Jako były kapitan, wykazał się zdolnością używania Shunpo na poziomie eksperckim.[3]

Ekspert Kidō: Jako były kapitan, Ginrei może używać Kidō, jest w stanie efektownie korzystać z niskiego zaklęcia bez inkantacji.[7]

Przenikliwy intelekt: Ginrei jest bardzo inteligentnym mężczyzną. Jest w stanie szybko określić podstawy siły przeciwnika i jego słabości. Może również wykorzystać te informacje do szybkiego obmyślenia skutecznego planu działania.[7]

Ogromna moc duchowa: Jako była głowa domu szlachetnego i kapitan Gotei 13, Ginrei ma wielką energię duchową. Jego energia i kontrola nad nią jest wystarczająco silna, aby odeprzeć zaklęcia hipnotyczne.[7] Jego Reiatsu ma kolor zielony.[7]

Zanpakutō Edytuj

Imię Zanpakutō Ginreia jest nieznane, ale jego wygląd jest bardzo podobny do Senbonzakury Byakuyi, prostokątny jelec i biała rękojeść.[7]

Występy w innych mediach Edytuj

BBS Ginrei Kuchiki

Ginrei Kuchiki w grze Bleach: Brave Souls

Ginrei Kuchiki jest grywalną postacią w grze Bleach: Brave Souls. Dostępny jako postać pięciogwiazdkowa, dawny Kapitan 6. Oddziału jest w stanie atakować używając Sōren Sōkatsui.[8]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Bleach Official Character Book 2 Masked
  2. Manga Bleach; Rozdział -105, strona 9
  3. 3,0 3,1 3,2 Anime Bleach; Odcinek 250
  4. Manga Bleach; Rozdział -107, strona 6
  5. Manga Bleach; Rozdział -105, strony 8-13
  6. Manga Bleach; Rozdział -102, strona 6
  7. 7,0 7,1 7,2 7,3 7,4 Anime Bleach; Odcinek 251
  8. Gra Bleach: Brave Souls

Tytuły Edytuj

Poprzednik:
Nieznany
27. głowa rodziny Kuchiki
? - ?
Następca:
Byakuya Kuchiki
Poprzednik:
Nieznany
Kapitan 6. Oddziału
? - ?
Następca:
Byakuya Kuchiki

Nawigacja Edytuj