FANDOM

Genryūsai Shigekuni Yamamoto kontra Yhwach jest walką pomiędzy wszechkapitanem Gotei 13 a cesarzem Wandenreich. Jest to także ostatnia walka wszechkapitana Yamamoto.

Prolog Edytuj

1. Dywizja eksplozja

Eksplozja w koszarach 1. Oddziału

Wcześniej, Yamamoto znalazł i pokonał Quincy'ego który podawał się za Yhwacha. Gdy dezaktywuje Bankai i z powagą patrzy na umierającego Quincy'ego, z nieba zaczyna padać deszcz. Quincy ze łzami w oczach przeprasza "Yhwacha-sama"[1] za to, że nie był w stanie wypełnić jego rozkazów.[2] Wówczas na jaw wychodzi, iż Yamamoto walczył w rzeczywistości z Roydem. Za Shinigamim pojawia się słup niebieskiego światła. Przerażony spogląda za siebie i spostrzega, że budynek 1. Oddziału został właśnie zniszczony. Wszechkapitan wykrzykuje imię swojego żołnierza trzeciej rangi. Wówczas za Yamamoto pojawia się prawdziwy Yhwach. Uświadamia on lidera Shinigami, kogo właśnie zabił. Konający Royd ze łzami w oczach mówi, jak wielkim honorem była służba dla Yhwacha. Przywódca Wandenreich bez słowa zabija ciężko rannego sługę.[3]

Najstarszy Shinigami pyta Quincy'ego, po co zaszedł tak daleko. Odpowiadając pytaniem na pytanie, długowłosy pyta, co znajduje się pod barakami 1. Oddziału. Przerażony Yamamoto uświadamia sobie, że tam właśnie zamknięty jest Sōsuke Aizen. Ciemnowłosy potwierdza tezę starca. Jak się również okazuje, dawny Shinigami dostał propozycję przyłączenia się do Wandenreich, jednak odmówił. Nie wiadomo, co się z nim stało.[4]

Bitwa Edytuj

R511 Ścięty Yamamoto

Śmierć na stojąco

Wyprowadzony z równowagi Shigekuni używa Bankai, który zostaje jednak natychmiast ukradziony przez Yhwacha. Dochodzi do walki między Quincym a Shinigamim. Yhwach żegna się z Yamamoto, po czym dotkliwie go rani.[5]

Genryūsai, cięty przez Yhwacha pada na ziemię. Yhwach stwierdza, że śmierć najstarszego Shinigami była dość żałosna. Następnie zwraca się do Haschwaltha, że powinni już iść. Yamamoto chwyta Yhwacha za płaszcz, jednak Quincy natychmiastowo odcina mu rękę. Zwraca się do przeciwnika z pytaniem, czy wie, dlaczego nie uznał go za jeden z potencjałów wojennych. Pyta się także, dlaczego nie kazał Orihime Inoue odtworzyć swojej ręki, jednak sam na to pytanie odpowiada - ponieważ Yamamoto nigdy nie chciał polegać na ludziach. Mówi mu, że stał się słaby, w przeciwieństwie do przeszłości. Następnie tłumaczy mu, że zmienił się po eksterminacji Quincych 1000 lat temu. Kiedyś był prawdziwym demonem, który potrafił poświęcić nawet swoich podwładnych czy przyjaciół, aby zabić wroga, nie zważając na ewentualne straty. 1000 lat temu zaczął chronić bliskich, Soul Society oraz Świat Ludzi, dlatego stał się słaby. Po chwili mówi mu, że Gotei 13 zginęło razem z Quincymi, po czym zabija ostatecznie Yamamoto.[6]

Następstwa Edytuj

Yhwach nakazuje Haschwalthowi, aby poinformował wszystkich Sternritterów, że mogą całkowicie zniszczyć Soul Society.[7] Chwilę później Haschwalth wyczuwa potężne Reiatsu, które pojawiło się na terenie niszczonego świata. Yhwach przytakuje, dodając, że należy ono do Ichigo Kurosakiego. Ich rozmowę przybywa nadlatujący miecz Tensa Zangetsu, który wbija się w ziemię. Yhwach spogląda na to wydarzenie z zaskoczeniem i złością, jednak po chwili pojawia się także właściciel tego miecza i bierze go w dłoń, czym okazuje gotowość do walki.[8]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj