FANDOM

Genryūsai Shigekuni Yamamoto kontra Shunsui Kyōraku i Jūshirō Ukitake jest walką pomiędzy Yamamoto, a jego byłymi uczniami, Ukitake i Shunsuiem.

Prolog Edytuj

Kiedy Ichigo Kurosaki przybywa na ratunek Rukii, Ukitake i Kyōraku przy pomocy Tarczy Shihōin próbują zniszczyć Sōkyoku.[2] Wywołuje to poruszenie wśród całego Gotei 13. Suì-Fēng rozkazuje zatrzymać kapitanów i odkrywa, że na tarczy widnieje herb rodziny Shihōin. Kapitanom udaje się zniszczyć Sōkyoku.[3] Jūshirō i Shunsui oddalają się wraz z Nanao Ise aby nie stwarzać niebezpieczeństwa dla innych. Yamamoto dogania ich i mówi, że "tym razem nie skończy się na zaciskaniu pięści".[4]

Bitwa Edytuj

CaptainKyourakuShunsui44

Shunsui odstawia Nanano w bezpieczne miejsce

Genryūsai paraliżuje Nanao swoim Reiatsu i rozkazuje jej się oddalić, ponieważ nie interesują go dzieci, które trzeba uczyć oddychać. Shunsui łapie ją i odstawia w bezpieczne miejsce. Potem wraca za pomocą swojego Shunpo, za co jest chwalony przez wszechkapitana. Yamamoto wspomina, że ich dwójka zawsze była lepsza od innych, nikt nie mógł się z nimi równać. Mówi, że jako ich nauczyciel, zawiódł się na nich. Wyjmuje z laski swój miecz i każe im zrobić to samo. Kapitanowie ruszają do walki.[5]

Bleach yamajii0023

Shikai Yamamoto - Ryūjin Jakka

Yamamoto wykonuje cięcie w powietrzu i pyta co próbują zrobić w ten sposób oraz czy zamierzają walczyć bez uwalniania Zanpakutō. Shunsui pyta czy naprawdę muszą walczyć, ale Genryūsai każe mu się uciszyć, bo nie wybaczy nikomu, kto łamie prawo. Ukitake mówi, że tak ich właśnie uczył i tak postępują. Yamamoto twierdzi, że gadają bzdury, ponieważ sprawiedliwość świata nie jest czymś, co można określić według własnego poczucia. Jūshirō pyta czym w takim razie jest sprawiedliwość świata, ale dostaje odpowiedź, że to nie czas na rozmowy. Wszechkapitan zrzuca swoje ubranie i aktywuje Shikai - Ryūjin Jakka.[6]

Ukitake; Shikai

Shikai Ukitake - Sōgyo no Kotowari

Kyoraku Shikai

Shikai Shunsuia - Katen Kyōkotsu

Ukitake stwierdza, że minęło sporo czasu odkąd Yamamoto odsłonił swoje ciało i kiedy wyrzucał tak ogromne pokłady Reiatsu. Cały obszar zaczyna się palić, a Genryūsai pyta czy nie powinni użyć swoich mieczy, jeśli nie chcą zostać spaleni. Kapitanowie postanawiają potraktować walkę na poważnie. Ukitake uwalnia swój Shikai - Sōgyo no Kotowari, a Kyōraku Katen Kyōkotsu. Yamamoto stwierdza, że to jedyne bliźniacze Zanpakutō w całym Soul Society i mówi do nich, że w ogóle się nie zmienili. Shinigami ruszają do walki i powstaje wielka eksplozja.[7]

Następstwa Edytuj

Episode61KyorakuCut

Lekko ranny Kyōraku

Dalsza część walki nie jest znana. Kiedy wychodzi na jaw zdrada Aizena, Isane Kotetsu informuje o tym wszystkich za pomocą zaklęcia Tenteikūra. Shunsui pyta Yamamoto co powinni zrobić, bo chyba to nie czas na zabawę tutaj. Wszyscy ruszają na Wzgórze Sōkyoku. Yamamoto nie zostaje ranny, a Ukitake i Shunsui mają lekkie krwawienie na głowie.[8]

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach Official Character Book Souls, strona 262

Nawigacja Edytuj