FANDOM

Futen Daisatsuryō (不転太殺陵, Makabryczne Mauzoleum Wstrzymanej Reinkarnacji) jest techniką Zanpakutō Ichibe'e Hyōsube.

Opis Edytuj

Ichibe'e absorbuje ogromne ilości ciemności z otoczenia i całego Soul Society. Rozpoczyna inkantację, a z mroku tworzy czarkę do sake, do której przelewa się czerń. Podnosi naczynie do ust i wypija zawartość. Kontynuując inkantację, unosi i porusza Ichimonji, rozbryzgując wokół atrament, z którego powstają otaczające go kręgi. Kończąc, wbija Ichimonji w ziemię i składa ręce. Wtedy powstaje skąpane w czerni mauzoleum, przed którym piętrzy się stos rozbitych nagrobków. Technika ta pochłania całą czerń przeciwnika, miażdżąc i obracając w nicość jego krew, ciało i kości. Jej moc jest tak wielka, że dusza nigdy nie odrodzi się w Świecie Ludzi. Do jej stworzenia Hyōsube skradł sto nocy z przyszłości Soul Society.[1]

Inkantacja Edytuj

O zmierzchu, o wieczna ciemności, udziel mi pomocy, wypij, a wraz z twoim łykiem odejdzie również twoje życie. Kwiaty zakwitną nawet na drodze do śmierci. Gdzie są przystawki, zabarw je smołą, podziel na osiem części i niechaj spłoną w czarnych płomieniach. Pozwól nam pożreć je do ostatniego kęsa. Pozostaną czyste białe kości, pozwól nam wznieść grób i pogrążyć się w żałobie. Tak, żebyś nigdy już nie narodził się w tym świecie, tak, żebyś nie stał się naszym poświęceniem.

宵闇イよ常闇イよちょいと来いちょいと顔見せ呑んで行け呑めば命も飛んで行く死出の道にも花がァ咲くゥ肴はどこじゃ真黒に染めて八シに裂いて真黒な炎で真黒に炙ってぺろりと喰らおう喰ろうて残った真白な骨で墓標を立てて弔うてやろうおんしが二度と生まれて来ぬようわしらの贄にならぬよう

Yoiyamiiyo, tokoyamiiyo, choitokoi... Choitokaomise nondeike... Nomeba inochi tondeiku... Shide no michinimo hanagā sakū... Sakana dokoja makuroni somete yasshini saite makurona honoode makuroni obutte perorito kuraō kurōte nokotta mashirona honede bohyō o tatete tomurōute yarō onshiga nidoto umarete konuyō washirano nieni narameyō.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj