FANDOM

Jeśli chodziło ci o postać z gry Bleach: The 3rd Phantom, przejdź tutaj

Fujimaru ( (ふじ) (まる) , Fujimaru)[1] był jednym z dzieci wychowujących się w Inuzuri oraz przyjacielem z dzieciństwa Renjiego Abaraia i Rukii Kuchiki.[2]

Wygląd Edytuj

Najwyższy z trojga przyjaciół Rukii i Renjiego, Fujimaru miał długie, ciemne, opadające na oczy włosy, piegowatą twarz i bliznę biegnącą wzdłuż lewego policzka. Nosił ametystowe kimono w pionowe, amarantowe pasy.[1][2]

Osobowość Edytuj

Fujimaru posiadał silne poczucie obowiązku. Dodatkowo, słynął z ciętego języka i błyskotliwego poczucia humoru.[1]

Historia Edytuj

O32 Kosaburo, Fujimaru, Renji i Mameji uciekają przed właścicielem straganu

Chłopcy uciekają przed ograbionym z wody mężczyzną

Któregoś dnia, Fujimaru, podobnie jak jego przyjaciele, którzy również wychowywali się w Inuzuri, Kosaburō, Renji i Mameji, kradną wodę ze straganu. Właściciel rzuca się w pościg za dziećmi, krzycząc, iż ponieważ sam ukradł tę wodę, należy ona do niego i złorzecząc młodocianym złodziejaszkom. Kiedy furiat już prawie dogania rabusiów, z pomocą przychodzi im nieznajoma dziewczyna, Rukia, która obezwładnia mężczyznę i pozwala rzezimieszkom uciec.[3]

O32 Fujimaru towarzyszy Renjiemu, który rozdaje słodycze

Renji wręcza Rukii przydziałową porcję słodyczy

Po tym incydencie, Rukia udaje się do drewnianej chatki, w której chłopcy żyli wraz z innymi błąkającymi się duszami. Fujimaru stoi tuż obok Renjiego, kiedy ten rozdzielając łupy z kradzieży wręcza nowo poznanej dziewczynie zawiniątko z wydzieloną porcją konpeitō. Chłopiec z blizną na twarzy jest świadkiem tego, jak starszy z mieszkańców skromnego przybytku wyszarpuje cukierki z ręki dziecka, a także jego późniejszej pacyfikacji ze strony Rukii.[4]

Jakiś czas później, cała piątka dzieci udaje się, żeby zobaczyć rikszę, na której przyjechał mężczyzna, który wychował się w Inuzuri, a który to został Shinigami.[4] Innym razem, kiedy Rukia, która jako jedyna w grupie za wyjątkiem Renjiego potrafiła używać Reiryoku, Fujimaru, podobnie jak Kosaburō i Mameji, jest wyjątkowo zauroczony dziewczyną i jej umiejętnościami.[5]

O32 Rukia i Renji decydują się zostać Shinigami

Abarai i Rukia nad mogiłami chłopców

Po upływie kilku lat, cała trójka pozbawionych umiejętności używania Reiryoku chłopców ginie w bliżej nieokreślonych okolicznościach. Zostają pochowani na wzgórzu, tuż obok siebie, w bezimiennych mogiłach. Nad ich grobami, przyszła członkini rodu Kuchiki proponuje Renjiemu, aby wstąpili do Akademii Shinō, dzięki czemu będą mogli zamieszkać na terenie Seireitei.[6]

Ciekawostki Edytuj

  • W anime, piegi i blizna na policzku Fujimaru wielokrotnie pojawiają się i znikają w zależności od kadru i sceny.[4]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Artbook Bleach JET
  2. 2,0 2,1 Manga Bleach; Rozdział 98
  4. 4,0 4,1 4,2 Anime Bleach; Odcinek 32

Nawigacja Edytuj