FANDOM

Desperacja kontra desperacja, Ichigo w formie Hollowa jest sto sześćdziesiątym szóstym odcinkiem anime Bleach.

Ichigo i Grimmjow kontynuują swoją walkę. Orihime, po wahaniu, akceptuje nową moc Kurosakiego, pochodzącą od jego Hollowa.

Opis Edytuj

166Grimmjow prepares

Grimmjow uwalnia Resurrección

Ichigo blokuje Gran Rey Cero i z maską Hollowa na twarzy odwraca się do Orihime by sprawdzić, czy wszystko z nią w porządku. Pyta, czy jest przestraszona, a kiedy dziewczyna nie odpowiada, chce ją uspokoić, ale zdaje sobie sprawę, że to jego maska ją przeraża. Wtrąca się Grimmjow, wybuchając obłąkańczym śmiechem. Mówi do Kurosakiego, że czekał właśnie na przywdzianie przez Shinigami maski. Espada uwalnia swoje Resurrección, Panterę, a Ichigo prosi Orihime, aby osłoniła się dla bezpieczeństwa tarczą Santen Kesshun. Z ust Grimmjowa wydobywa się ryk, a fala dźwiękowa wyczuwalnie uderza Kurosakiego. Arrancar atakuje i posyła chłopaka do tyłu, przebijając nim kilka filarów, aż wreszcie uderza nim o ziemię. Zawiedziony poziomem przeciwnika Grimmjow prowokuje Ichigo, by pokazał swoją prawdziwą siłę. Shinigami zaskakuje Arrancara, pojawiając się za jego plecami i odpalając Getsugę Tenshō. Espadzie udaje się przetrwać uderzenie i z satysfakcją oświadcza Kurosakiemu, że to miał na myśli, mówiąc o prawdziwej walce. Po chwili dodaje podekscytowany, że doprowadza go do szaleństwa spojrzenie, jakim patrzą na niego teraz oczy Ichigo.

Harribel Fracion Watching Fight

Tier Harribel i jej Fracción obserwują walkę

Całe starcie obserwuje stojąca na tarasie jednej z wież Tier Harribel wraz ze swoimi Fracción. Apacci zwraca uwagę, że użyte przez Grimmjowa Gran Rey Cero silnie oddziałuje na całą okolicę. Na to Mila Rose stwierdza, że Gran Rey Cero nie powinno być używane w Las Noches, a Apacci docina jej, stwierdzając, że tamta jest przestraszona. Obydwie zaczynają się kłócić i Sung-Sun próbuje je uciszyć. W rezultacie wszystkie trzy wdają się w sprzeczkę. Uspokajają się, kiedy uderza w nie silny podmuch, będący wynikiem wymiany ciosów między Ichigo i Grimmjowem. Mila Rose zauważa, że Grimmjow mocno się rozkręcił, na co Harribel stwierdza, że kiedy Espada walczy w Resurrección, to zawsze robi przerażające wrażenie, wywołując pierwotny strach. Harribel mówi do siebie, że nie sprawia to wrażenia, jakby Grimmjow walczył z człowiekiem, ale bardziej, jakby była to walka pomiędzy dwoma Espada.

Grimmjow wbija Kurosakiego w jeden z filarów i z uśmiechem mówi do niego, że byłoby po zabawie, gdyby jego maska rozpadła się, jak przy ich poprzednim starciu. Espada następnie próbuje wbić swoje pazury w maskę na twarzy Shinigami, chcąc ją zniszczyć, ale chłopak chwyta jego dłoń. Ichigo mówi Arrancarowi, by go nie rozśmieszał i w rewanżu tnie swoim Zanpakutō jego pierś. Shinigami stwierdza, że zrobiłoby się nudno, gdyby Grimmjow nie był w swoim Resurrección. Obydwaj znów na siebie nacierają i Espada ponownie powala Ichigo na ziemię. Nim Grimmjow do niego dopada, chłopak pojawia się przed nim i dotkliwie rani Grimmjowa w ramię.

Ichigo protects Nel & Orihime

Ichigo osłania Inoue i Nel przed pociskami Grimmjowa

Ich dalszą walkę obserwuje Orihime, która zastanawia się ze strachem, czy pod maską nadal jest Ichigo. Grimmjow, chcąc sprowokować przeciwnika, używa Garra de la Pantera i wystrzeliwuje w kierunku Inoue pociski, ale na ich drodze staje Kurosaki, przyjmując na siebie cały impet uderzenia. Chłopak zwraca się do rudowłosej zapewniając, że wszystko z nim w porządku i ponownie rusza na Grimmjowa. Espada, napierając na Ichigo mówi, że chłopak wygląda, jakby tracił oddech, ale w odpowiedzi słyszy, żeby zaczął się martwić o siebie. Grimmjow znów wystrzeliwuje krystaliczne pociski, niszcząc bez problemu jedną z wież i powołując się na siłę swojej techniki stwierdza, że niemożliwym jest, by Ichigo wyszedł z tego cało. W tym momencie maska Kurosakiego pęka, co Espada komentuje mówiąc, że najwyraźniej maska osiągnęła już swój limit. Ichigo jednak ruchem dłoni naprawia pęknięcia i ripostuje stwierdzeniem, że nawet nie zbliżyła się jeszcze do swojego limitu. Z kolei zaczyna się rozpadać Resurrección Grimmjowa, a Kurosaki zauważa, że Arrancar sam dociera do granicy swoich możliwości. Ten jednak mówi, że ma się dobrze i atakuje przeciwnika.

IchigovsGrimmjow

Ichigo walczy w rozpadającej się masce

Orihime, wspominając z niepokojem swojego brata w masce Hollowa, myśli o masce Ichigo i stara się stłumić strach. Jednak Kurosaki ze zmienionymi oczami Hollowa, które porównuje do oczu swojego brata, gdy ją zaatakował, wydaje się jej zupełnie inną osobą i to ją przeraża. Stojąca obok Nel coraz bardziej się martwi, bo Ichigo zdaje się przegrywać, a do tej pory w masce był zawsze niepokonany. Nel, widząc milczącą i przerażoną Inoue, zaczyna glośno kibicować Ichigo. Każe to samo robić rudowłosej tłumacząc, że Ichigo walczy dla niej i używa mocy Hollowa, chociaż sprawia mu to cierpienie. Orihime uzmysławia sobie, że z tego samego powodu sama tu przybyła - by ochronić innych. Pamięta też, że ucieszyła się w głębi serca, kiedy usłyszała, że Ichigo i pozostali przybyli tu dla niej. Przez moment, widząc obce oczy Kurosakiego, przestraszyła się go i w niego zwątpiła, ale teraz uświadamia sobie, że się myliła i już się go nie boi.

GrimmjowVsIchigoSlashsGrimmjow

Kurosaki tnie Grimmjowa

W tym czasie Grimmjow oraz bardziej naciska na Ichigo i jest bliski wykończenia Shinigami. Niespodziewanie Orihime zaczyna wołać Kurosakiego po imieniu i krzyczy do niego, by nie pozwolił się zabić. Dodaje, że nie musi już dla niej walczyć. Grimmjow ponownie atakuje Ichigo, ale chłopak bez problemu powstrzymuje cios i przeprasza swojego przeciwnika stwierdzając, że nie wolno mu umrzeć. Następnie sam atakuje Espadę, zadając mu głęboką ranę przez pierś.

Ilustrowany Przewodnik Shinigami Edytuj

Załamana Nanao Ise informuje, że Stowarzyszenie Kobiet Shinigami wydało już cały swój budżet. W tej chwili do pomieszczenia wchodzi Yachiru Kusajishi i z radością oświadcza, że udało jej się zrobić zdjęcia wszystkim. Okazuje się jednak, że na każdym zdjęciu kadr jest zasłonięty przez włosy Kenpachiego.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Użyte techniki:

Uwolnione Zanpakutō:
Bankai:

  • Tensa Zangetsu (天鎖斬月, Niebiański Łańcuch Tnącego Księżyca)

Użyte Resurrección:

  • Pantera (豹王, Król Panter)
  • Giralda (暴風男爵, Baron Wichury) (wspomnienie)

Pozostałe moce:

Nawigacja Edytuj