FANDOM

Byakuya Kuchiki kontra Reigai Tōshirō Hytsugayi to walka mająca miejsce w Seireitei. Uczestniczy w niej kapitan 6. Oddziału, Byakuya Kuchiki oraz Reigai kapitana 10. Oddziału, Tōshirō Hytsugayi.

Prolog Edytuj

Po wysłaniu do Soul Society czwórki kapitanów - Byakuyi, Hitsugayi, Komamury i Zarakiego - przez Uraharę, Shinigami rozdzielili się. W drodze do baraków 12. Oddziału głowa klanu Kuchiki natknęła się na Reigai kapitana 10. Oddziału. Pojedynek szybko zostaje rozpoczęty.[1]

Bitwa Edytuj

Po ostrzeżeniu od Reigai, że nie pozwoli nikomu przejść i zapewnieniu przez Byakuyę, że się nie wycofa, kopia Hitsugayi od razu aktywuje Bankai Daiguren Hyōrinmaru. Lodowy smok zmierza na spotkanie ze szlachcicem, który odparowuje atak za pomocą Shikai Senbonzaukry. Pole bitwy znika w dymie, który Reigai wykorzystuje do zaatakowania Kuchiki z zaskoczenia od góry. Używa techniki Sennen Hyōrō, lecz Byakuya za pomocą Shunpo w porę ucieka z lodowej pułapki i atakuje kopię Hitsugayi od tyłu. Po odcięciu przeciwnikowi lodowego skrzydła, okazuje się, że był to lodowy klon. Kuchiki rozkazuje Reigai wyjść z ukrycia.[1]

Byakuya i lodowe kwiaty

Hyōten Hyakkasō

Po krótkiej wymianie zdań, twór Inaby ponownie próbuje zamknąć kapitana w lodowym więzieniu, ale ten skutecznie wymyka się, krzyżując Zanpakutō z przeciwnikiem. Shinigami próbuje się dowiedzieć od Reigai, dlaczego zgodził się służyć Kagerōzie, a ten odpowiada, że musi coś chronić za wszelką cenę. Po raz kolejny używa lodowego więzienia. Byakuya zaczyna rozumieć, że filary mają ograniczyć jego swobodę ruchów, a kopia Hitsugayi tłumaczy swoje zachowanie. Mówi mu, że to co, on chce chronić jest również celem ochrony prawdziwego kapitana 10. Oddziału. Pyszni się mocą otrzymaną przez Inabę, po czym używa Hyōryū Senbi. Nim atak dociera do Kuchiki, ten aktywuje Bankai Senbonzakurę Kageyoshi. Lodowe filary zostają roztrzaskane przez wyrastające ostrza mieczy. Byakuya zarzuca Reigai brak dumy i oświadcza, że z kimś takim nie może przegrać. Ostrza rozpraszają się w różowe, ostre płatki, które atakują kopię Hitsugayi. Twór Inaby zostaje przygnieciony startą ciężkiego lodu. Po chwili się z niego wyłania i zaprzecza twierdzeniu szlachcica, iż nie posiadają dumy. Uświadamia mu, że używał Sennen Hyōrō umyślnie, aby kapitan skruszył filary. Powstały w ten sposób pył mógł ich ogarnąć, dzięki czemu dało mu to możliwość użycia kolejnej techniki - Hyōten Hyakkasō.[1]

Goukei

Koniec walki

Śnieg spadający z nieba na Byakuyę, zaczął tworzyć na nim lodowe kwiaty. Chwilę później Reigai podziwia pomnik ze stu lodowych kwiatów, które uwięziły Kuchiki. Sądząc, że to już koniec, odwraca się aby odlecieć, gdy nagle lód zaczyna pękać. Miliony ostrzy Senbonzakury niszczy lodowe więzienie. Kopia jest lekko zszokowana tym, że Shinigami udało się przeżyć. Uważa jednak, że skoro wciąż się unosi wokół nich lodowy pył jest w stanie wygrać. Rzuca się w stronę poranionego szlachcica, który łapie jego Zanpakutō gołą ręką i używa Gōkei. Wokół nich tworzy się kula ze wszystkich ostrzy Senbonzakury, by po chwili wybuchnąć.[1]

Następstwa Edytuj

Z Reigai zostaje jedynie cukierek duszy. Byakuya mówi, że dzielił z nim tylko jedno, iż dla obrony dumy zrobiłby wszystko. Po chwili odchodzi z pola walki.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Anime Bleach; Odcinek 325

Nawigacja Edytuj