FANDOM

Byakuya Kuchiki kontra Reigai Byakuyi Kuchiki to walka mająca miejsce w Seireitei. Uczestniczy w niej kapitan 6. Oddziału, Byakuya Kuchiki i jego Reigai.

Prolog Edytuj

Byakuya vs byakuya

Byakuya i Reigai wyciągają Zanpakutō

Po powrocie do Soul Society, Kapitanowie Byakuya, Kenpachi Zaraki i Tōshirō Hitsugaya rozdzielają się, żeby walczyć z Reigai i dojść do Inaby, który siedzi w barakach 12. Oddziału. Kapitan wyruszywszy do Kagerōzy, stanął do walki z Reigai Tōshirō Hitsugayi. Walka pomiędzy nimi była zacięta, ale to Byakuya okazał się zwycięzcą, który po raz kolejny ruszył do Inaby.[1] W trakcie swej długiej drogi do głównego przeciwnika, spotkał swoją kopię Reigai. Stwierdził, że jak stanie ze swoją kopią do walki, to ten drugi go skopiuje. Reigai natomiat komentuje, że prawdziwy Byakuya jest ranny. Kuchiki mówi, że to nie jest problem, gdyż nigdy nie ucieknie, nie zważając na sytuację. Głowa rodziny Kuchiki mówi, że rusza do przodu, a jego Reigai mówi, że nie może mu na to pozwolić. Następnie obaj wyciągają miecze i stwierdzają, że może być tylko jeden Byakuya Kuchiki.[2]

Bitwa Edytuj

Byakuya krzyżyje miecze ze swoim Reigai

Byakuya i jego Reigai krzyżują miecze

Walka pomiędzy Byakuyą a jego Reigai się rozpoczęła. Reigai Byakuyi Kuchiki używa Hadō 4. Byakurai, zmuszając przy tym swojego oryginalnego odpowiednika do zejścia do defensywy. Atak trafia w jeden z filarów. Reigai z powodzeniem blokuje atak Byakuyi odpychając go przy tym. Gdy Byakuya odzyskuje równowagę, Reigai kontynuuje swój atak na niego atakując go Hadō 33. Sōkatsui. Jednakże Byakuya z łatwością odbija atak Kidō swoim Zanpakutō, przecinając go w połowie.[3]

Byakuya i jego Reigai aktywują Shikai

Byakuya i Reigai uwalniają Zanpakutō

Widząc lukę w jego obronie, Byakuya używa Shunpo, by podejść do Reigai i je zniszczyć. Atak się nie powodzi, ponieważ Reigai ranni swojego oponenta w prawą rękę i robi cięcie na policzku Byakuyi. Obaj następnie uwalniają swoje Zanpakutō. Ponieważ ataki ich Shikai się zderzają, atak Reigai Byakuyi Kuchiki będąc silniejszy zmusza kapitana od odwrotu. Reigai nasyła płatki róż Zanpakutō na Byakuye, mówiąc, że nie ma ucieczki. Shikai Reigai otacza Byakuye, zaskakując i tnąc go wielokrotnie.[3] Ich walka przenosi się na czubki filarów. Gdy Byakuya siada, Reigai mówi mu, że jest zbyt poważnie zraniony i nie może dalej walczyć. Reigai jest zdziwione, gdy Byakuya nie zamierza się przyznać do porażki oraz wstaje podnosząc przy tym miecz. Reigai również podnosi miecz, stwierdzając, że nie ma potrzeby by były dwie głowy rodziny Kuchiki. Obaj uwalniają swój Bankai.[3]

Byakuya i jego Reigai atakują przy pomocy Bankai

Byakuya i Reigai kończą walkę

Bankai Byakuyi jak i Bankai Reigai otacza swojego przeciwnika. Byakuya stwierdza, że teraz rozumie, że duma Reigai jest dwa razy większa i że każde Reigai je posiada. Reigai przypomina swe stanowisko, że Klan Kuchiki nie potrzebuje dwóch głów. Następnie wykonują atak kończący walkę. Byakuya wychodzi zwycięsko z tego pojedynku a Reigai zamienia się piasek.[4]

Następstwa Edytuj

Byakuya Kuchiki wreszcie jest w stanie skonfrontować się ze zdrajcą, Kagerōzą Inabą, pojawiając się wraz z kapitanami Gotei 13 i Yoruichi Shihōin jak Inaba zamierza wykończyć Hitsugayę.[4]

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 325
  2. Anime Bleach; Odcinek 326
  3. 3,0 3,1 3,2 Anime Bleach; Odcinek 327
  4. 4,0 4,1 Anime Bleach; Odcinek 328

Nawigacja Edytuj