Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki
Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Zaktualizować listę postaci

Bleach: Brave Souls (BLEACH Brave (ブレ) Souls (ソル) , Burīchi: Bure Sōru) to gra przeznaczona na urządzenia mobilne, współgrająca z systemami Android lub iOS. Za jej produkcje oraz aktualizację odpowiada KLab Global Pte. Ltd.. W trakcie rozrywki gracz podąża zgodnie z fabułą Bleacha, począwszy od wątku Agenta Shinigami, aż do końca wątku Zaginionego Przedstawiciela. Mimo to, gra wzbogacona jest także o dostęp do części postaci występujących w Tysiącletniej Krwawej Wojnie oraz nowelki "Can't Fear Your Own World", której akcja dzieje się po zakończeniu mangi.

Grywalne postacie[]

Grywalne postaci klasyfikowane są na podstawie sześciostopniowego systemu gwiazdek. Im większa ilość gwiazdek, tym rzadsza, silniejsza i trudniejsza w uzyskaniu jest postać.

Postacie dzielą się także na atrybuty, wzajemnie na siebie oddziałujące:

  • Atak ⇾ Wytrzymałość
  • Obrona ⇾ Atak
  • Wytrzymałość ⇾ Obrona
  • Skupienie ⇿ Energia Duchowa

Na początku gry w trybie Story rozpoczynamy grę 2-gwiazdkowym Ichigo Kurosakim i dostajemy jedną losową postać z przywołania za darmo. Jeśli gracz zdobywa pudełka podczas eksploracji, może otrzymać różne postacie (od 1 do 4 gwiazdek w zależności od zadań). Postacie mogą zostać również odblokowane poprzez Przywołanie w Sklepie Przywoływań. Przywołanie jednej postaci kosztuje 25 Duchowych Kul i przyznaje losową postać. Gracz może także przywołać 10 postaci za 250 Duchowych Kul. Opcja ta gwarantuje jedną lub więcej postaci 4-gwiazdkowych lub też 5-gwiazdkową. Niektóre specjalne imprezy dają również graczowi Normalne Bilety Przywołania i Bilety Przywołania Premium, które dają darmowe przywołanie. Normalny bilet daje postać od 2 do 5 gwiazdek, natomiast bilet Premium postać od 3 do 5 gwiazdek. Niektóre postacie z uniwersum Bleach są dostępne w wielu wariantach, jak np. rzadkość, atrybuty. Niektóre wersje postaci są związane bezpośrednio z imprezami: New Years (Nowy Rok), Valentine's Day (Walentynki) i White Day (Biały Dzień) oraz inne. Obecnie dostępnych jest 1365 postaci.

Rozgrywka[]

W grze dostępne są następujące tryby:

Story - tryb fabularny, w którym za pomocą Biletów Duszy przechodzimy kolejne poziomy, zdobywając na nich gwiazdki, za które z kolei możemy otrzymać Duchowe Kule.

Brave Battle - tryb walki, w którym za pomocą Biletów Walki możemy stoczyć bitwę z innym graczem. Postacie wtedy atakują i poruszają się automatycznie, natomiast naszą rolą jest w odpowiednim momencie aktywowanie Ataku Specjalnego. Za każdą wygraną walkę otrzymujemy punkty (niekiedy możemy natrafić na bitwę za podwójną stawkę) i nasza pozycja w rankingu rośnie, co ewentualnie skutkuje awansem do wyższej rangi. Dostajemy również Rzadkie Medale, które z kolei możemy wymienić na unikatowe, 5-gwiazdkowe postacie.

Co-Op Quests - tryb kooperacji, w którym gracze mogą wspólnie w grupach od jednego do trzech członków wykonywać postawione im wyzwania. Dostajemy możliwość stworzenia pokoju lub dołączenia do już istniejącego, jak również komunikację między sobą za pomocą gotowych fraz.

Shop/Summon - miejsce zdobywania nowych postaci. Za zebrane Duchowe Kule lub Bilety Przywołania, możemy losować postacie o różnej rzadkości i nie tylko. Za Duchowe Kule bowiem dostępny jest także zakup akcesoriów (również o różnych rzadkościach) oraz Biletów Dusz. W grze jest możliwość transakcji za prawdziwe pieniądze.

Edit - miejsce, w którym możemy ulepszać, sprzedawać lub modyfikować posiadane przez nas postacie.

Linki Zewnętrzne[]

Nawigacja[]

Advertisement