Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki
Ten artykuł jest edytowany przez Sccq98.
Proszę, powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż użytkownik, który dodał ten szablon, wprowadzi swoje zmiany.
Na tej stonie nie dokonano edycji od 710 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika po dokonaniu zmian.

Atau Rindō ( (りん) (どう) (あた) ウ, Rindō Atau) jest wicekapitanem 8. Oddziału pod komendą kapitana Tetsuzaemona Iby.[1]

Wygląd[]

Osobowość[]

Historia[]

Przynajmniej 9 lat przed tym, jak Jūshirō Ukitake trafia do Piekła, Atau zostaje mianowany wicekapitanem 7. Oddziału.

Fabuła[]

Piekielny Lament[]

Moce i umiejętności[]

Wysoka moc duchowa: Jako Shinigami piastujący funkcję wicekapitana jednego z oddziałów Gotei 13, Rindō dysponuje znacznymi pokładami energii duchowej.

Zanpakutō[]

W zapieczętowanej formie, Zanpakutō Atau przypomina klasyczną katanę z rękojeścią o jasnym oplocie.[2]

Shikai Atau

  • Shikai: Komendą uwalniającą miecz Rindō jest Zrodź ( () め, Ume). Ponieważ Atau nie jest w stanie jej wypowiedzieć, Shinigami ruchem palców zapisuje ją na głowni swojego Zanpakutō. Gdy tego dokona, ostrzę przybiera postać łańcucha talizmanów Shikigami.[2]
Specjalne zdolności Shikai: Atau jest w stanie przerwać łańcuch talizmanów składających się na jego miecz, zmieniając przy tym jego elementy w żywe zwierzęta.[2]
  • Jastrzębie ( (たか) , Taka): Rindō wykazał się możliwością nadania swojemu Shikai postaci gromady jastrzębi. Atakując, ptaki te popisały się wystarczającą siłą, aby móc wyeliminować Piekielnego Pretę, pozostawiając po nim jedynie szkielet.[3]

Tytuły[]

Poprzednik:
Tetsuzaemon Iba
Yasochika Iemura (Tylko książka)
Wicekapitan 7. Oddziału
Obecnie
Następca:
Brak

Odniesienia[]

  1. 1,0 1,1 Bleach: New Breathes from Hell; Strona 27
  2. 2,0 2,1 2,2 Bleach: New Breathes from Hell; Strona 41
  3. Bleach: New Breathes from Hell; Strona 42

Nawigacja[]

Advertisement