FANDOM

Wersja anime Bleacha była produkowana przez studio Pierrot, jej reżyserem był Noriyuki Abe. Emisja anime rozpoczęła się 5 października 2004, w TV Tokyo. Odcinki 1-167 zostały wykonane w rozdzielczości 4:3, a odcinki 168+ w 16:9.

Anime w większości przypadków pokrywa się z fabułą mangi, jednak odbiega od niej w kilku sezonach: szczególnie sezon 4 i 5 (wątek Bount), sezon 8 (wątek nowego kapitana Shūsuke Amagaia) i sezon 12 i 13 (Nieznane opowieści Zanpakutō oraz wątek bestialskich mieczy) są wątkami pojawiające się tylko w anime. Każdy zgodny z mangą odcinek anime zawiera około 2-3 rozdziałów mangi, więc fillerowe odcinki są potrzebne by zachować około tygodniowy harmonogram produkcji.

Oprócz regularnej serii, anime składa się również z czterech filmów i dwóch OVA.

Lista odcinków Edytuj

Nawigacja Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Anime

  • Sayonara Bleach!

    54 wiadomości
    • Czy to się dzieje? Powstała zapowiedź nowego projektu Bleach na 20 rocznicę mangi, oraz strona internetowa dotycząca tego projektu! ...
    • 2A01:114F:72D:E700:CFD:963F:426B:AFC2 napisał(-a): Czy to się dzieje? Powstała zapowiedź nowego projektu Bleach na 20 rocznicę mangi, o...
  • Dlaczego Bleach nazywa się "Bleach"?

    10 wiadomości
    • Cóż, bardzo spóźnione, ale... https://i.pinimg.com/originals/a1/48/c3/a148c3865e4fd844fffef124d3b2fb9c.jpg
    • może poprostu Kubo lubi sprzątać?