FANDOM

14 dni przed wyrokiem Rukii jest dwudziestym trzecim odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

O23 Uryu siłą wyciąga Ichigo

Ishida stara się wyciągnąć Ichigo

Duży zegar na plecach jednego z braci Ganju zadzwonił i cała trójka rodzeństwa wpadła w popłoch. Odjeżdżający na Bonnie Shiba zapewnia Ichigo, że wkrótce wróci. Następnego ranka Orihime, Sado i Uryū rozmawiają o Jidanbō i szybkim tempie gojenia się jego ran. Zastanawiają się, kim jest Kukaku i wymyślają różne wersje jej wyglądu. W końcu zaczynają się interesować, czemu Ichigo jeszcze do nich nie dołączył. Kiedy Uryū do niego zajrzał, okazało się, że Kurosaki nie idzie, bo czeka na Ganju, z którym ma porachunki. Ishida traci cierpliwość i ciągnie Shinigamiego za nogawkę, jednak ten nie odpuszcza i chwyta się wystającej z ziemi belki. Od planu zostania powstrzymuje go Yoruichi, która drapie go po twarzy i przypomina, że pierwotnym celem podróży jest uratowanie Rukii.

Renji, wraz ze strażnikami odwiedza celę Rukii. Dziewczyna dowiedziała się, że termin wymierzenia kary przesunięto na za czternaście dni. Wiadomo już, że egzekucja wykonana będzie poprzez Sōkyoku. Ponadto, przenoszą ją do Senzaikyū, gdzie ma przemyśleć swoje przewinienia.

O23 Koganehiko otwiera drzwi Ichigo, Uryu, Sado, Orihime i Yoruichi do pokoju Kukaku

Grupa Ichigo wprowadzona do pokoju Kūkaku

Yoruichi prowadzi grupę do domu Kūkaku. Stwierdza, że ta bardzo często zmienia położenie domu, ale ten i tak zawsze wygląda tak samo, więc go z pewnością od razu rozpozna. Wtedy to też do niego dochodzą. Budynek jest niewielki. Ma niebieski dach o tradycyjnym, japońskim kształcie. Za nim jest wysoki komin, a z prawej i lewej strony stoją dwie gigantyczne, ludzkie ręce, które trzymają transparent z napisem "Shiba Kūkaku". W drodze do domu zatrzymują ich Koganehiko i Shiroganehiko. Już ma dojść do sprzeczki, kiedy zza Ichigo wychyla się Yoruichi i wskazuje na siebie. Strażnicy od razu przepraszają i postanawiają zaprowadzić całą piątkę do Kūkaku. Yoruichi od razu wyjaśnia, że przychodzi po pomoc. Shiba oczywiście nie odmawia.

O23 Rukia prowadzona do nowej celi

Rukia eskortowana do Senzaikyū

Renji i czterech strażników przenoszą Rukię do Pałacu. Podczas przenosin, Kuchiki ma na głowie płachtę, a na szyi czerwoną obrożę z czterema smyczami tej samej barwy. Kiedy są już w celi, strażnicy kłaniają się, a jeden z nich wstaje i rozwiązuje Rukii ręce. Abarai, tuż przed odejściem zaznajamia Rukię z niepotwierdzonym faktem, jakim jest wtargnięcie do Soul Society piątki Ryoka. Jeden z nich był rudowłosym Shinigami dzierżawiącym miecz tak wielki jak on sam. Kuchiki Odżyła.

Kūkaku, z racji, że nie ufa towarzyszom Yoruichi, postanawia umieścić wśród nich swojego brata, którym okazuje się być Ganju. Razem z Ichigo wstają na swój widok i wskazując w siebie palcami, wrzeszczą, czym dziwią Kukaku.

O23 Aizen dzieli się z Renjim swoimi obawami

Abarai rozmawia z Aizenem o egzekucji Rukii

Abarai spaceruje po Seireitei myśląc o Rukii. Natyka się na kapitana piątego oddziału, Aizena, który chce z nim porozmawiać. Pyta go o osobistą opinię o tym, czy Rukia powinna umrzeć. Każe zauważyć, że sprawa jej egzekucji wydaje się być przez kogoś manipulowana. Wtedy w Seireitei rozbrzmiewa ogłoszenie, że wszyscy kapitanowie mają się zjawić na zebraniu.

O23 Yoruichi, Sado, Orihime, Uryu, Ichigo, Koganehiko i Ganju z przerażeniem oczekują rozkazów Kukaku

Kūkaku w złości demoluje swój dom

Ichigo i Ganju walczą ze sobą, a Kūkaku tylko się im przygląda, paląc fajkę. Straciła cierpliwość dopiero wtedy, gdy chłopaki strącili ją i zdeptali. Shiba użyła nieznanej techniki Kido, która rozwaliła cały dom. Sado stwierdza, że już wie, czemu Shiba się tak często przeprowadzają. Ganju jest pouczany przez siostrę, że doprowadzi dom do ruiny. Następnie kobieta dobiera się do Ichigo, którego podnosi za głowę i mówi, że jeśli coś mu przeszkadza, może sobie pójść. Kurosaki przeprasza. Później Kūkaku prowadzi wszystkich przez korytarz do drzwi, za którymi znajdują komin. To właśnie nim mają być przetransportowani do Seireitei.

Najwyższy Ilustrowany Przewodnik Shinigami Kona-sama Edytuj

Przedstawianą postacią jest Momo Hinamori.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Brak.

Użyte moce i techniki Edytuj

Użyte Kidō:

  • Nieznane Kidō użyte przez Kūkaku Shibę.

Nawigacja Edytuj