FANDOM

Taaaki zalążek.

Świat Ludzi i Shinigami. Noworoczny odcinek specjalny. jest trzysta trzecim odcinkiem anime Bleach.

Odcinek składa się z dwóch noworocznych historii - pojedynku Stowarzyszenia Kobiet Shinigami i części męskiego składu wicekapitańskiego Gotei 13 w karucie oraz przygotowań Orihime Inoue do wejścia w nowy rok.

Opis Edytuj

Soul Society Edytuj

O303 Toshiro rozgląda się za swoją podkomendną

Tōshirō rozgląda się za Matsumoto

Chociaż Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, Tōshirō Hitsugaya nie planuje odpuścić swojej podkomendnej. Niewysoki kapitan spokojnym krokiem przechadza się uliczkami Seireitei, poszukując migającej się od obowiązków wicekapitan Rangiku Matsumoto. Chociaż pozornie kobieta zupełnie zapadła się pod ziemię, w pewnym momencie do uszu kapitana 10. Oddziału z jednego z mijanych lokali dobiega znajomy głos.

O303 Rangiku i Momo oglądają kartkę Isane

Wicekapitan Kotetsu zmieszana po otrzymaniu kartki z żyrafą

Wewnątrz herbaciarni, Stowarzyszenie Kobiet Shinigami organizuje noworoczne zebranie. Wiceprzewodnicząca, Nanao Ise, zgodnie z myślą japońskiej tradycji rozdaje kartki świąteczne ze zwierzętami. Chociaż część z nich wywołuje mieszane odczucia u osób, które je otrzymują, spotkanie odbywa się w dowcipnej, wesołej atmosferze, która najbardziej widoczna staje się w momencie, gdy przewodnicząca, Yachiru Kusajishi, przekazuje członkiniom stowarzyszenia kartki przygotowane przez jej oddział, prześmiewczo przedstawiające Ikkaku Madarame i jego łysą głowę jako wschodzące słońce.

O303 Zdezorientowana Kusajishi

Kusajishi zdezorientowana postulatami Ikkaku i Yumichiki

Podczas kiedy kobiety oddają się dobrej zabawie, w lokalu pojawia się kapitan Hitsugaya. Tōshirō od razu zwraca się w kierunku Rangiku; nie tracąc czasu na zbyteczne pogawędki zamierza zacząć strofować swoją zastępczynię, kiedy z nagła zostaje zakrzyczany przez Madarame i Ayasegawę, którzy z protestem na ustach wpadają do herbaciarni. Mężczyźni z 11. Oddziału jednogłośnie domagają się natychmiastowego wycofania kartek świątecznych z Ikkaku, chociaż powodują nimi zupełnie inne cele - o ile żołnierz 3. rangi Madarame rzuca, iż treść kartek godzi w jego wizerunek i dobre imię, Yumichika zarzeka się, że ilustracja godzi w jakiekolwiek poczucie estetyki i uprasza o natychmiastowe zaprojektowanie mniej obleśnych - niemniej ich problemy wydają się być cokolwiek niezrozumiałe dla Yachiru.

Świat Ludzi Edytuj

Ilustrowany przewodnik Shinigami Edytuj

O303 Daty urodzin Kisuke i Yoruichi

Daty urodzin Kisuke i Yoruichi

Po krótkim komentarzu dotyczącym dobiegającego końca roku, Kisuke i Yoruichi wznoszą toast. Pochylają się nad urodzinowym tortem, po czym zdmuchują z niego świeczki. Zapada wówczas chwila niezręcznej ciszy, którą przerywa dopiero Urahara, przyznający, że w tym roku również wszyscy zapomnieli o ich urodzinach - sklepikarz świętuje je w ostatni dzień grudnia, szlachcianka natomiast dzień później.

Występujące postacie Edytuj

Nawigacja Edytuj