Bleach Wiki
Advertisement
Yammy Bala

იამი_ლარგო (ヤミー·リヤルゴ, Yami Riyarugo ) არის Arrancar in Sōsuke Aizen ის არმიის და მიმდინარე Zero Sword

Შემაჯამებელი[]

გარეგნობა[]

იამი გიგანტური, მუქი ფერის ჩექმაა, უცნაური, გვირგვინი, თავის ქალას აჯუჩას კლასის მაგალითს ჰგავს.

. მას აქვს ბუჩქოვანი ქავილი და თმის მშვენიერი კუდი, მაგრამ გარდა ამისა, ის მელოტია. როგორც ყველა ჩექმა, მასაც აქვს დიდი ხვრელი, რაც გულისხმობს მის ყოფილ დროს ღრუში მკერდში. მისი Hollow ნიღაბიდან რჩება ყბა (კბილებით), რომელიც ნიკაპზე ეყრდნობა. მისი ტატუ 10 ნომრით, რაც ნიშნავს მის წოდებასა და დონის ძალას ესპადელთა შორის, მარცხენა მხარზეა. აღდგომის მდგომარეობაში ყოფნისას მისი 1 ტატუ წაიშალა და მხოლოდ 0 დარჩა.

პიროვნება[]

იამი ამპარტავანია და საკუთარ შესაძლებლობებში დარწმუნებულია. სასტიკია, როდესაც ექიმი არრანკარი მკურნალობდა მის მკლავს, ეს იმის დასამტკიცებლად რომ იგი კარგად იყო, მან დაარტყა ექიმს, გახვრიტა მისი თავი, მოკლა იგი (ანიმეში ეს ცენზურა იყო)

მოკლე შინაარსი[]

Arrancar Saga[]

იამი ულკვიორასთან ერთად არის პირველი ორი Arrancar, რომელიც Sōsuke Aizen– მა გაგზავნა Karakura Town– ში, Ichigo– ს გამოსაკვლევად. ულკიორა ავლენს, რომ სინამდვილეში მხოლოდ ის იყო გაგზავნილი, მაგრამ იამი დაჟინებით მოითხოვდა მის თანხლებას.

როგორც კი იამი ჩამოვა, ის იყენებს თავის გონზუის უთვალავი ადამიანის სულის მოსაშორებლად , ტაცუკი არისავა ახერხებს წინააღმდეგობის გაწევას და როდესაც ესპადა აპირებს მის მოკვლას, ჩადი და ორიჰიმე ეხმარებიან მას, თუმცა იამი ადვილად ამარცხებს მათ, ასახიჩრებს ჩადს და მის უფლებას შეიარაღება და განადგურება Inoue's Santen Kesshun . იჩიგო მაშინვე ჩნდება, რომ მეგობარს დაეხმაროს, შემდეგ კი თავის ბანკას იყენებს იამის მარჯვენა მკლავს და ადვილად ამარცხებს მას. როდესაც Yammy მიდის თავისი Zanpakutō– ს გამოყენებაში, Ichigo პარალიზებულია მისი Hollow– ის შეჭრით და Yammy იყენებს შესაძლებლობას, განმეორებით დაარტყას მას, Inoue ცდილობს დაეხმაროს, მაგრამ ასევე დაშავებულია Arrancar– ის მიერ.

ამ დროს კისუკე ურაჰარა და იორუიჩი შიჰინი გამოდიან სამაშველოდ, ხოლო ურაჰარა მიდრეკილია იჩიგოში, იორუჩი მას მრისხანედ ურტყამს, მაგრამ ხმალი აღშფოთებული გამოდის, როდესაც "სიჩქარის ქალღმერთი" დაესწრება ინუეს და ახლო მანძილიდან ისვრის ნულს, ვისაც თვლის, რომ აქვს დაშალა იგი. ამასთან, ურაჰარა აუქმებს ნულს ბენიჰიმასთან და კონტრშეტევებს უძრავი იამის წინააღმდეგ. ბოლოს ულქიორა აჩერებს კონტრშეტევას და ურტყამს იამის მისი დაბინდვის გამო, რის შემდეგაც იგი ბრძანებს უკან დახევას და ყელს ხსნის Hueco Mundo– სკენ

უკვე ლას ნოჩში Ulquiorra წარუდგენს თავის მოხსენებას აიზენს და მას გრიმჯოვი დასცინის, იამი პასუხობს პროვოკაციას, მაგრამ დავას წყვეტს ულკიორა, რომელიც გრიმჯოუს საზიანოდ, ეხმარება აიზენს. მოგვიანებით, გრიმჯოუს მეექვსე ხმალის დაქვეითებიდან ერთი თვის შემდეგ, ულქიორა ეწვევა იამის, რომელსაც მკლავი აქვს, რომელიც იჩიგომ გაწყვიტა, მეათე ხმალი აჩვენებს მის განახლებულ ძალას მედიცინის არრანკარის მკვლელობით. ორივე მიდიან აიზენის ყოფნამდე და ფიქრობენ Wonderwice Margera– ს დამწყების სცენაზე და Aizen– ის ბრძანებაზე, რომ დაიწყოს ულკვიორრასთვის მიკუთვნებული მისია ერთი თვის წინ.

Yammy იგზავნება ერთად Grimmjow, ახლადშექმნილი Wonderwice და ახალი მეექვსე Sword Luppi to Karakura, სადაც ისინი ჩაერთონ ძალების მიფუნე Hitsugaya ხოლო Ulquiorra ეძებს Inoue Orihime წელს Dangai. Yammy ადვილად გადალახავს Hitsugaya's shikai- ს (Hyōrinmaru), მაგრამ მალევე მოიწყენს ლუპის ყველა მეტოქის მონოპოლიზება მისი Zanpakutō (ალპინისტის) გათავისუფლებით, თუმცა კისუკე ურაჰარა გადარჩება, მაგრამ მას თავს დაესხა განადგურებული Wonderwice– ის ტყვია, მეწარმე შეჩერდა, მაგრამ Yammy იწყებს მას თავდასხმას Bullets გაუჩერებლად. როდესაც იგი მკვდარია, იგი ამჩნევს, რომ ჰიცუგაიამ დაამარცხა ლუპპი მისი ბანკას შეტევით და ჩივის, რომ ამპარტავანი ესპადას ამპარტავნებამ იგი წარწყმედასაკენ და მისიის წარმატების ეჭვქვეშ დააყენა.

ურაჰარა მას წყვეტს, შემდეგ მას დასცინის, იამი არ სწამს იმას, რასაც ხედავს და იწყებს მრისხანედ და უკონტროლოდ შეტევას, თუმცა ურაჰარა ადვილად უშვებს ხმლის ტყვიებს და აყენებს მას შიკაითაც, როდესაც ბრძოლი როგორც ჩანს, უარყოფა იხსნის იამის და იღებს მას კვლავ Hueco Mundo– სთვის არრანკარი ეუბნება shinigami– ს, რომ როდესაც ისინი ერთმანეთს ნახავენ, უკანასკნელი იქნება.

Hueco Mundo Saga[]

აიზენის თანდასწრებით უკვე ლას ნოჩში, იამი მოწმე ხდება ლუპის სიკვდილისა და ზიზღისა და ზიზღის ჰაერით დაბრუნების გრიმჯოვის ხმალთან.

მოგვიანებით ის არის დაბარებული ერთად დანარჩენი Espadas უნდა ეცნობოს შეჭრა Hueco Mundo მიერ Ichigo Kurosaki , yasutora Sado და uryu ishida . ის ამას კომენტარს არ აკეთებს და ესპადასის შეხვედრაზე მოწყენილობის ნიშნები აქვს.

ბრძოლა ყარაყურასთვის[]

იამი დარჩა Hueco Mundo– ზე თავდასხმის დროს თავის უბნებში, ხოლო შემოჭრილები იბრძოდნენ Espada– სთან და რამდენიმე კაპიტანი მიჰყვებოდა მათ. მას შემდეგ, რაც Sōsuke Aizen ომში წავიდა კარაკურაში სამ მაღალ Espada- სთან და შეიჭრა ციხეში, იამი კვლავ გამოჩნდა ღამის მეხუთე კოშკში, როდესაც Ichigo- ს და Ulquiorra- ს დუელი აქვთ Orihime Inoue- სთვის, რომელსაც ლოლი და მენოლი ატარებენ. მეათე ხმალი ერევა და კლავს ლოლის, რომელიც მიუხედავად მისი მკვდრეთით აღდგომისა (ესკოლოპენდრა) გამოიყენებს მის წინააღმდეგ ცოტას. როდესაც ის ორიჰიმეს მიუახლოვდება, ურუ იშიდა ერევა Espada- ზე მაიური კუროცუჩის არანკარის საწინააღმდეგო ბომბის გამოყენებით, იამი გადარჩება კოშკის იატაკზე მიჯაჭვულობით, მაგრამ იშიდა იატაკზე იშლება და იამი კოშკის ძირში ვარდება. როდესაც მანამდე რუდობონეს უბედურება შეექმნაRukia Kuchiki , Espada მოულოდნელად თავს ესხმის მის მოკავშირეს, რუკიას, რენჯი აბარაის და იასუტორა სადოს განცვიფრებულ მზერას , რომელიც აცნობიერებს, რომ არანჟირება, როგორც ჩანს, გაიზარდა. ის ემზადება მათთან საბრძოლველად, მაგრამ შეიტყობს ულკვიორას სიკვდილის შესახებ და გამოუშვებს მის ზანპაკუტოს "რისხვას", ასევე ცხადყოფს, რომ ესპადების რიცხვი 0-დან 9-მდეა და ეს ერთადერთი ესპადაა, რომლის რიცხვი იცვლება მისი ძალაუფლების ზრდასთან ერთად, რაც მისი ნამდვილი რიცხვია. 0

ძალა და შესაძლებლობები[]

იამი არის ნულოვანი ხმალი, რაც ნიშნავს, რომ ის ყველაზე ძლიერია Hueco Mundo- ს ყველა არანჟირებაში.

მან გამოიყენა Zero, რომელსაც ის უშვებს პირიდან.

მისი მდგრადი კანი ან რკინა მას მფარველობას სთავაზობს სხვადასხვა შეტევებისგან, მაღალი სულიერი კონცენტრაციის დაცვით.

Bala yammy

დაეუფლეთ ტყვიას, reiatsu გამკვრივებადი შეტევა ნულზე ნაკლებია, მაგრამ 20-ჯერ უფრო სწრაფი.

გონზუი, რომელსაც ის პირველად ხვდება, როგორც მახვილი კარაკურას, საშუალებას აძლევს მას სული აითვისოს მათგან, ვისაც მცირე ან საერთოდ არ აქვთ სულიერი ძალა.

თქვენ შეგიძლიათ აღმოაჩინოთ reiatsu ტექნიკით, რომელსაც ჰქვია გამოძიება.

მან ასევე გამოავლინა დიდი ფიზიკური ძალა, ამჯობინეს ლაშქრობა მისი Zanpakutō- ს გამოყენებას, რომელიც მან იშვიათ შემთხვევებში დახატა.

იამის შეუძლია Reiatsu შეინახოს სხეულში და შემდეგ გამოიყენოს იგი საკუთარ თავზე, რომ გაიზარდოს მისი ზომა უპრეცედენტო პროპორციებით.

Zanpakutō[]

მის ზანპაკუტოს უწოდებენ "რისხვას" (怒 り) და გამოშვების ბრძანებაა " განადგურება" . ეს არის ერთადერთი ხმალი, რომელიც ცვლის რიცხვს ძალაუფლების გაზრდისას; 1 ქრება მისი ტატუდან და ტოვებს მას, როგორც ნულოვანი ხმალი . თავის აღდგომაში იგი მკვეთრად იზრდება ზომით და ხდება გიგანტი. მას აქვს შავი მუწუკები ხელებსა და ზურგზე, ხოლო ფეხები ცხოველის მსგავსია. მისი ნიღაბი შემთხვევით ფარავს მთელ ქვედა ყბას.

Advertisement