Bleach Wiki
Advertisement
5b91b409480e9ec610390e9cc5f207f4

ეს არის 103-ე Arrancar სოსუკე აიზენი ის არმიაში . იმიტომ, რომ მას მინიჭებული აქვს სამი-ნიშნა ნომერი, ის ნაწილი Privaron Espada , უძველესი Espada რომელმაც დაკარგა თავისი პოზიცია, როდესაც Arrancar გაჩნდა უფრო ძლიერი, ვიდრე მათ.

პროფილი[]

მას აქვს შესანიშნავი აფორიაქებული თმის შეჭრა სქელი ბორცვებით. მისი სამოსი შეიცვალა, რათა შეესაბამებოდეს მის კონკრეტულ სტილს, მათ შორის კისრისა და ბარძაყის მუწუკებს. მისი Hollow ნიღბის ნაშთები შუშის სათვალის ფორმის ფირფიტაა, რომელსაც ოთხივე კბილი აქვს გამოყოფილი თითოეული თვალის ზემოთ. ნიღბის ფრაგმენტის ცენტრში არის ვარსკვლავი, რომელიც განტენბინს საშუალებას აძლევს დაინახოს, როდესაც ფირფიტა თვალებზე გადაიჭრება (ერთგვარი ბინოკლის მსგავსად).

მისი პიროვნება გარკვეულწილად განსხვავდება სხვა პრივარონ ესპადისგან. მიუხედავად იმისა, რომ იასუტორა სადოსთან ბრძოლის დროს სადომ გამოიჩინა თავშეკავება და ნაკლებად ძალადობრივი ხასიათი, ჩადთან ბრძოლის დროს, სხვები კი ინტენსიურად იბრძოდნენ თავიანთ ოპონენტებთან, ის არ ათავისუფლებს მის დიდ ძალას, რომ დაინახოს მოწინააღმდეგის ფარული ძალა. მან კი გააფრთხილა ჩადი, რომ ნნოიტრა მოდიოდა.

განტენბაინ მოსკიდა ერთხანს ხმლი იყო სოსუკე აიზენის მეთაურობით. მისი წინა წოდება უცნობია. იგი ჩამოქვეითდა ხელოვნურად შექმნილ Arrancar Aizen- ის სასარგებლოდ, როგორც მისი თანამემამულე პირადი ხმალი. ეს იმაზე მეტყველებს, რომ ეს იყო არანქარი, რომელიც გაჩნდა ჰოგიოკუს ძალაუფლების გარეშე.

ისტორია[]

Hueco Mundo Saga[]

RugirDerDragon

განტენბაინი ხვდება იასუტორა სადოს, როდესაც ის ჯგუფს გამოყოფს ლას ნოჩში, ტრეს ციფრასის სახელით. ზანპაკუტის დაწყებამდე ის იბრძვის რამდენიმე ახლო მანძილიდან შეტევის გამოყენებით. ჩადთან ბრძოლის საშუალებით, ის უნებლიედ ეხმარება ჩადს თავისი ნამდვილი პოტენციალის გამოვლენაში, ვინაიდან ჩადის უფლებამოსილებები ჰოლოუსების მსგავსია. განტენბაინს ამარცხებს ჩადი, რომელიც მას გადაარჩენს მადლობას იმისთვის, რომ მთელი ძალით იბრძოდა და ეხმარებოდა მისი სრული ძალაუფლების გაგებაში. დამარცხების შემდეგ ის აფრთხილებს ჩადს, რომ ნნოიტრა მოდის. ეგზეკიას ცხენოსანი ჯარი მოვიდა მოსკედას და სადოს დასასრულებლად, მაგრამ რეცუ უნოჰანა ერევა. იგი თავის ლეიტენანტ ისანე კოტეცუს უბრძანებს მოშუშებისა და მოსდოს და სადოს. მისი ამჟამინდელი ბედი უცნობია, მაგრამ სავარაუდოდ, ის ჯერ კიდევ ცოცხალია.

Advertisement