Bleach-wiki

Zangetsu valódi alakja

Zangetsu (, magyarúl Holdpenge), Kurosaki Ichigo lélekölő kardja. A bankai alakban Tensa Zangetsu a neve. A kard állandóan Shikai formában van.

Használó: Kurosaki Ichigo

Shikai []

Zangetsu 1. Shikai alakja

Első alak[]

A kard egy körülbelül másfél méter hosszú, kétkezes pallosra emlékeztet. Keresztvasa nincs, a markolata helyén bevan fáslizva. Nyugodt állapotban ez a fásli takarja be a kardot.

Zangetsu 2. Shikai alakja

Második alak (Fullbring forma)[]

Zangetsu kapcsolatba lépett Ichigo fullbring-ével, mely hatására az alakja is megváltozott. Az kard éle megvastagodott. A kardnak már van normális markolata, melynek a végéről egy rövid láncsor lóg. Keresztvassal még mindig nem rendelkezik.

Zangetsu valódi Shikai alakja

Harmadik alak (valódi alak)[]

Miután Zangetsu Bankai alakban eltört, Ichigo "újrakovácsoltatta". Ezentúl már Zangetsu is iker zanpakuto (,vagyis lélekölő kard) lett. Zangetsu két kardból áll, a hosszabbik kard tartalmazza Ichigo Shinigami/Hollow erejét, míg a rövidebbik a Quincy erejét foglalja magában. Mindkét kard színe fekete, kereszvassal nem rendelkeznek és a markolatuk be van fáslizva.

Képességek[]

Getsuga tensho: A kard a felgyülemlett engeriát magában tartja, végül kiengedi magábol. Ez adja alapul Zangetsu távolsági támadását. A felgyülemlett energiát Ichigo akár bennehagyhatja a kardban, mely megerősíti a közelharci csapásait.

Getsuga juujishou: Ezt a támadást Zangetsu csak a valódi ( 3. ) alakjában képes megvalósítani. Ez a támadás két, egymással keresztező állású Getsuga tensho-bol áll.

Bankai[]

Tensa Zangetsu 1. Bankai alakja

Első alak[]

A kard átalakul egy egyszerű, fekete pengéjű, kétkezes katanává (japán hosszúkard). A kard fekete markolattal rendelkezik, keresztvasa egy fekete horogkereszt alakját veszi fel. A kard végéből egy rövid, láncsor lóg.

A Dangai e

Tensa Zangetsu a Dangai edzés után

dzés után
[]

A kard a Dangai-ban való edzés hatására átalakul, a markolata hozzánő (egy fekete páncélkesztyű formájában) Ichigohoz. A kard keresztvasa megnyúlik, a kard végén lévő láncsor körülbelül 2-3 méter hosszú lesz, mely rátekeredik Ichigo jobb karjához. A kard éle nem változik.

Zangetsu 2. Bankai alakja

Második alak (Fullbring forma)[]

A kard kissé hosszabb, mint volt, az elején egy rés van a pengében, míg a közepe és az éle között három kinyúlódás található. A keresztvasa egy csavart horogkereszre emlékeztet, markolata változatlan. A kard végéből lenyúló láncsor körülbell 1 méter hosszú.

Harmadik alak (valódi alak)[]

Még nem került bemutatásra.

Getsuga tensho: A kard a felgyülemlett engeriát magában tartja, végül kiengedi magábol. Ez adja alapul Tensa Zangetsu távolsági támadását. A felgyülemlett energiát Ichigo akár bennehagyhatja a kardban, mely megerősíti a közelharci csapásait. Legerősebb formája a Végső Getsuga tensho, mely annyi energiát emészt fel, mely Ichigo összes halálisteni erejét magában foglalta. 

Zangetsu (kardszellem)[]

Zangetsu

Alakja[]

Zangetsu teste teljesen úgy néz ki, mint Ichigo. Zangetsu egy fehér bőrű, fehér hajú és egy fehér kimonót viselő, hollowra emlékeztető zanpakuto.

Tensa Zangetsu

A Bankai alakban hosszú fehér hajú, és egy fekete, fehér csíkos, 2 szarvú hollow maszkot visel.

White

Személyiség[]

Zangetsu látszólag egy agresszív, kegyetlen, pszihopata természetű alak, bár valójában ő az, aki valójában meg akarja védeni a gazdáját, Ichigo-t. Az ő eredménye, amikor Ichigo-bol feltör a hollow ereje.

Érdekesség[]

Ő valójában egy White nevű arrancar volt, Aizen első kísérleti példányainak az egyike. Az ő lelke szolgált alapúl a zanpakutonak.

Hamis "Zangetsu" (Quincy manifesztáció)[]

A Hamis Zangetsu

Alakja[]

A Hamis Zangetsu egy szakadt, fekete köpenyes, közepesen hosszú, sötétbarna hajú, narancssárga napszemüveget viselő, kék szemű borostás, körülbelül a 40-es éveiben járó emberre hasonlít.

A Hamis Tensa Zangetsu

A Bankai alakban egy fiatal (20 év körüli), szakadt, fekete kabátos, közepesen hosszú, fekete hajú, kék szemű emberre hasonlít.

Személyiség[]

A Hamis Zangetsu egy atyáskodó, kedves emberre hasonlít. Valójába sose akarta, hogy Ichigo shinigami legyen, ezért régebben megakarta őt ölni, elméletben. Valójában bele se gondolt, de végül ő lett Ichigo elsőszámú segítője.

Juha Bach

Érdekesség[]

Ő valójában Ichigo quincy erejének manifesztációja (vagyis megtestesülése). Az alakja Juha Bach-ra hasonlít. A shikai formában Juha Bach 1000 évvel ezelötti, míg a Bankai alakja a fiatal Juha Bach alakja.