Bleach-wiki
Advertisement

Yadōmaru Lisa, shinigami, vizard. Dawna mieszkanka Soul Society oraz porucznik 8 dywizji pod przewodnictwem Kyouraku Shunsui.

Lisa jest strasznie podobna do swojej następczyni Nanao. Kiedy 110 lat wcześniej przed wydarzeniami w Soul Society. Lisa każdego 1 dnia miesiąca czytała książki Nanao.Podobna twarz, prawie tak samo upięte włosy, oraz okulary. Podczas pobytu w Karakurze ubiera się w marynarski uniform szkolny, nie taki jaki jest noszony przez młodzież uczącą się w Karakurze. Jej ubiór shinigami także się wyróżniał, miała spódniczkę zamiast długich spodni jakie nosili shinigami.

Lisa jest jedną z najspokojniejszych iz najrozsądniejszych Vizardów jakich można było poznać do tej pory. Mimo wszystko jest bardzo sroga i poważna, przy czym wygląda na skrytą. Tymi cechami jest bardzo podobna do Nanao. Uwielbia czytać erotyczne wydania mangi. Reszta Vizardów często pożycza od niej Świerszczyki (erotyczne mangi) których ma sporą kolekcje. Oraz lubi podsłuchiwać spotkania kapitanów (podczas swojego pobytu w Soul Society) Jedną z jej kolejnych cech jest podobieństwo do kapitana Kyouraku. Potrafi dzierżyć swój miecz w obu rękach.

Arrancarzy w Karakurze - Pomoc Ichigo

Podczas pojawienia się w Karakurze Arrancarów, Ichigo zgłasza się do Vizardów by oni go nauczyli panowania nad Hollowem. Pierwszą osobą z którą walczy podczas swojej przemiany jest Lisa. Jej słowa brzmiały: "Nie zabiję go jeżeli on nie zabije mnie" widać po tym, że jest bardzo rozważną osobą która stara się odczytać ruchy przeciwnika w walce.

Advertisement