FANDOM

White hollow

White

White
, a Bleach történetének kezdete előtt élt arrancar példány volt, Aizen első kísérleti patkányainak egyike. Aizen halott halálistenek lelkéből hozta létre.

MegjelenéseSzerkesztés

White egy fekete, hierro páncélbőrű arrancar melynek a maszkjának a hátsó része fekete, két szarv nő ki belőle, míg az arci része teljesen fehér. Hosszú fehér hajú, mind két karja két, fekete pengés kardra hasonlít. A hollow lyuk a mellkasán található, mely valamilyen anyaggal ki van tömve.

White hollowback

White

SzemélyiségSzerkesztés

White egy agresszív, hidegvérű hollow. Nem képes az emberi beszédre, ezért üvöltő hangokat ad ki magábol.

TörténeteSzerkesztés

White egy éjszaka Aizen hatására halálisteneket kezdett el mészárolni. Shiba Isshin (későbbi Kurosaki Isshin), a 10. Osztag akkori kapitánya sietett (illegálisan) a történtek kivizsgálására, amikor megtámadta White. A hollow majdnem megölte a halálistent, de egy Kurosaki Masaki nevű quincy a segítségére sietett. White azonban megharapta a lányt, ezzel a hollow lelke a lányba került, míg a teste megsemmisült. Shiba Isshin végül Urahara Kisuke segítségével megállították a hollowot Masaki testében.

ÖrökségeSzerkesztés

Ichigo születésekor a hollow a gyermekbe került. Ichigo halálistenné válásakor White lett az ő zanpakutoja, ő belőle lett Zangetsu.