Bleach-wiki
Advertisement
Vaizards

A Vaizardok 100 éve és most

A Vaizardok olyan halálistenek, akik lidérc erő birtokába jutottak. Ezeket az embereket a Lelkek világa régebben terroristaként tartotta számon, jelenleg a 3 (Aizen árulása után) beüresedett osztag kapitánya is Vaizard.

Történetük[]

100 évvel ezelött[]

A Vaizardok a Bleach története elött 100 évvel "születtek". Az 5. osztag hadnagya, Aizen kísérleteket akart tenni, egy erősebb faj kialakítására, ezért a halálisteneket lidérc erővel akarta felruházni. Az egyik kísérlete miatt az 5. osztag kapitánya: Hirako Shinji, A 7. osztag kapitánya: Aikawa Love, A 3. osztag kapitánya: Otoribashi Rojuro, A 9. osztag kapitánya: Muguruma Kensei, illetve hadnagya: Kuna Mashiru, a 12. osztag (1.) hadnagya: Sarugaki Hiyori, 8. osztag hadnagya: Yadomaru Lisa és a Kido osztag hadnagya: Ushoda Hachigen mentek ki kivizsgálni a helyszint, mely a lidércé való átalakulásuk eredménye lett. A 12. osztag kapitánya, Urahara Kisuke és a Kido osztag kapitánya, Tsukabishi Tessai mentették meg őket Aizen ellen.

Aizen árulás vádjával vádolta Uraharát és Tessait, azzal a váddal, hogy ők hozták létre a Vaizardokat. Később a Főkapitány kiakarja végeztetni Uraharát és Tessait, valamint a Vaizardokat, de a 2. osztag kapitánya, Shihoin Yoruichi kimenti őket, ezzel elárulva a 13 Védelmi Osztagot. A Vaizardok Uraharáékkal ezután az emberek világában kezdtek el bújkálni.

Ichigo kiképzése[]

Miután Ichigo helyettes halálisten lett, és az első arrancarok megjelentek Karakura városban, Hirako Shinji azt akarja, hogy Ichigo is csatlakozzon hozzájuk, azzal a feltételle, hogy megtanítják neki a belső lidérce feletti irányítást. Ichigo elsőre nem ment bele, de később elfogadja, hogy segítsenek kontrolálni a lidércét. Az edzés csúcspontja az volt, amikor Ichigo a lidérce (, vagyis a saját zanpakutoja) ellen harcolt. A harc kb 1 órán keresztűl tartott, de végül sikerrel járt.

Az Aizen elleni harc[]

Mikor Aizen harcba lendíti 3 Espadaját, a Vaizardok a halálistenek oldalán csatlakoznak a Karakura feletti harchoz.

Aizen legyőzése után[]

Aizen legyőzése után a Főkapitány elfogadta a Vaizardok létezését, illetve a 3 megüresedett kapitányi helyre visszarendelte az egykori kapitányokat: Aizen helyére visszakerül Hirako Shinji (5. osztag), Ichimaru helyére visszakerült Otoribashi Rojuro (3. osztag), illetve a Tousen helyére vissakerült Muguruma Kensei (9. osztag). A többiek az emberek világában maradtak, és Uraharához hasonlóan kisegítő munkát végeznek.

Ismert Vaizardok[]

A 8 Vaizard[]

  • Ushoda Hachigen
  • Aikawa Love
  • Muguruma Kensei
  • Sarugaki Hiyori
  • Hirako Shinji
  • Yadomaru Lisa
  • Otoribashi Rojuro
  • Kuna Mashiru

Egyéb Vaizardok[]

  • Kurosaki Ichigo
  • Tousen Kaname

Képességeik (összegezve)[]

Halálisten képességek[]

  • Lélekölő kard/Zanpakuto
  • Kido használat

Liderc képességeik[]

  • Lidérc maszk
  • Cero
  • Gyors regeneráció
Advertisement